پروانه و نور

(0)

1,150,000ریال

1,035,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
62

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پروانه و نور

انتشارات حکمت کلمه منتشر کرد:
درباره ی نویسنده:
پاتریک شموازو (زاده ی ۱۹۵۳)
در فوردو فرانس (مارتینیک) به دنیا آمد. پس از تحصیل در رشته حقوق و اقتصاد اجتماعی، ابتدا در فرانسه و سپس در مارتینیک به عنوان مددکار اجتماعی مشغول به کار شد.
شموازو در پرونده ی پرثمر خود علاوه بر رمان، داستان و مقاله آثار ارزشمندی در فیلم و نماش نامه نویسی نیز به جا گذاشته است؛ او در سال ۱۹۸۶ اولین رمان خود را منتشر کرد و در سال ۱۹۹۲ سومین رمانش با عنوان TEXACO جایزه کنکور را از آن خود کرد.


پاره ای از کتاب:
شبی مرد کهن دنبال او می گردد و او را در حالی که اطراف چراغ های خیابان جست و خیز می کند، می یابد. جوان هوشمند به دیگر جوانان سفارش می کند که جان و تن خود را در مقابل نورهای مصنوعی نسوزانند. فریاد میزند درون این نورها هیچ شناخت و معرفتی پیدا نمی شود، معرفت حقیقی جای دیگری است! می توانید به آن ها علاقه مند شوید، اما جانتان را فدای این ها نکنید و خاصه آن که از بال های تان محافظت کنید...!


درباره ی کتاب:
پروانه ی جوان و سودایی، از کعبه ی شهید پرور شب پره ها -چراغ های خیابان- ناکام و دل زده است. در این فنای مقلدانه معرفتی نیست که جان طالبش را به شور و شعوری بیامیزد؛ در جست وجویی نامعین راه خود را از دیگر پروانه گان جدا می کند، حالا که از تقلید وارسته است، در مسیر تحقیق و تحقق خود، با پیری روشن ملاقات می کند...
این مسیر اوست و تنها او چرایی و چگونگی اش را می داند!
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی