مرجع برنامه نویسی به زبان GO

(0)
نویسنده:

8,500,000ریال

7,650,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
19

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مرجع برنامه نویسی به زبان GO

انتشارات نسل روشن منتشر کرد:
مصطفی صولتی، مهندس نرم‌افزار با تجربه بالا در زبان برنامه‌نویسی Go و معماری نرم‌افزار و توسعه دهنده برنامه های مقیاس بزرگ و با ترافیک بالاست.
تخصص مصطفی در استفاده از فناوری‌های پیشرفته به منظور ارائه راهکارهای نرم‌افزاری با قابلیت اطمینان بالا است. او به عنوان مدیر فناوری در گروه دیجیکالا و اسنپ با موفقیت تیمی از برنامه نویسان را مدیریت نموده و روی پروژه های نرم افزاری مختلفی همکاری داشته است.
علاوه بر تخصص‌های فنی، مصطفی فعالیت های زیادی در جامعه Go داشته است. او در توسعه سورس کد زبان Go مشارکت نموده و نام او به عنوان تنها فرد ایرانی در لیست توسعه دهندگان این زبان قابل مشاهده است. مصطفی همچنین زبان برنامه‌نویسی خود با نام کهربا Kahroba را ساخته است. کهربا زبان برنامه‌نویسی داینامیک و اوپن سورسی است که برای سادگی و مقاصد آموزشی برای سایر توسعه‌دهندگان علاقه‌مند طراحی شده است.
با تجربه‌ای برتر در توسعه نرم‌افزار و با مهارت‌های رهبری قوی، مصطفی نه تنها در نقش‌های فنی موفقیت یافته است، بلکه به عنوان یک مربی و مشاور نیز اثر بخش بوده است. او تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان را آموزش داده است و به آنها در پیشرفت حرفه‌ای خود کمک کرده است.
او در حال حاضر یکی از با سابقه ترین متخصصین و مدرسین زبان Go در ایران شناخته میشود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی