30بوک
کتاب عمومی
فلسفه
اسلام و عرفان
اصول و مبانی عرفان مولوی
اصول و مبانی عرفان مولوی

اصول و مبانی عرفان مولوی

(9)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
764

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اصول و مبانی عرفان مولوی

انتشارات بصیرت منتشر کرد:

پرفسور ویلیام چیتیک که متولد امریکا و استاد مطالعات تطبیقی ادیان در دانشگاه نیویورک است، در طول 12 سال اقامت در ایران و اخذ دکترای ادبیات فارسی از دانشگاه تهران، نزد اساتید معروفی چون نصر، فروزانفر، همایی، کربن، ایزوتسو، آشتیانی و دیگران به تحصیل و تحقیق پرداخت. وی که به زبان فارسی و عربی تسلط کامل داشته، آثار ارزشمندی در باب عرفان و فلسفه اسلامی، اسلام و تشیع به رشته تحریر در آورده است.
در کتاب حاضر وی با مطالعه‌ای دقیق و کاوشی عمیق در «مثنوی معنوی»، «دیوان شمس» و «فیه ما فیه» و استخراج عبارات مرتبط با پیام کلی مولوی و با تکیه بر مکتب ابن‌عربی، تصویری روشن و متقن از مبانی حکمت مابعدالطبیعی و لبّ لباب دریافت‌های معنوی و معرفتی مولوی در بافتار معنویت اسلامی، ارائه داده، مقدمه جالبی را در نشان دادن جایگاه تصوف و عرفان در اسلام، و ورود بسیار خوبی به دنیای پر رمز و راز تصوف و عرفان اسلامی فراهم آورده است.

فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • احسان خواجوی
    • پاسخ به نظر

    خیلی فشرده و نسبتا کامل، دیدگاه تصوف و مولوی رو با اشعارش بررسی میکنه و توضیح میده. چاپ کتاب خوبه و دو رنگ هست اما پس زمینه متن ها کمی رنگی هست و باعث میشه برای خوندن متن، به چشم فشار بیاد. مشکل بعدی، استفاده از کلماتیه که در فارسی رایج به ندرت استفاده میشه و معنیشون رو اصلا نمیدونیم در کل، به زبان روان امروزی خیلی قسمتاش ترجمه نشده.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی