تنها بازمانده

(0)
نویسنده:

3,680,000ریال

3,312,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
180

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تنها بازمانده

انتشارات آموت منتشر کرد:
در یک شب خونین در سال 1929 قتل‌ خانواده‌ی هوپ، سواحل مین را شوکه کرد. در حالی که بیشتر مردم فکر می‌کنند که لنورای هفده‌ساله، پدر، مادر و خواهر کوچکترش را به قتل رساند، پلیس هرگز نتوانست آن را ثابت کند. پس از آن‌که لنورا نقش خود در قتل‌ها را انکار کرد نه دیگر علناً در مورد آن شب صحبت نکرد و نه پایش را از بن‌بست هوپ، عمارت کنار صخره‌ای که قتل‌ها در آن رخ داد، بیرون گذاشت.
اکنون سال 1983 است و کیت مکدیر حالا مراقب خانگی لنورای هفتادوچند ساله است، چرا که پرستار قبلی او در نیمه‌های شب فرار کرده. لنورا که به خاطر چندین و چند سکته قادر به حرف زدن و حرکت کردن نیست، تنها می‌تواند با استفاده از دست چپش جملاتی را با ماشین تحریر قدیمی تایپ کند و بدین طریق با کیت ارتباط بگیرد. یک شب، لنورا با استفاده از همان ماشین تحریر، یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز به کیت می‌دهد: من می‌خواهم همه چیز را به تو بگویم.
وقتی کیت به لنورا کمک می‌کند تا ماجراهایی را که منجر به کشتار خانواده‌ی هوپ شد بنویسد، مشخص می‌شود که داستان از آن چیزی که مردم عامه می‌دانند فراتر است. اما وقتی جزئیات جدیدی در مورد پرستار قبلی فاش می‌شود، کیت کم‌کم شک می‌کند که شاید لنورا کل حقیقت را نمی‌گوید، و این زنِ به ظاهر بی‌آزاری که تحت مراقبت اوست می‌تواند بسیار خطرناک‌تر از آن چیزی باشد که در ابتدا فکر می‌کرد.

«رایلی ساجر» نام مستعار تاد ریتر نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز در ژانر معمایی است که پیش از آن‌که به یک نویسنده‌ی تمام‌وقت تبدیل شود روزنامه‌نگار، سردبیر و طراح گرافیکی بود. او تاکنون هفت رمان به نگارش درآورده که اولین‌شان «آخرین دختران» در سی کشور مختلف به چاپ رسیده و از رمان‌های پرفروش جهانی محسوب می‌شود. از دیگر کتاب‌های این نویسنده‌ی آمریکایی می‌شود به آخرین باری که دروغ گفتم، همه‌ی درها را قفل کن، خانه پیش از تاریکی، شب را زنده بمان، و خانه‌ی آن سوی دریاچه اشاره کرد. «تنها بازمانده» آخرین رمان این نویسنده است.
وی اهل پنسیلوانیاست و اینک در پرینستونِ نیوجرسی زندگی می‌کند.

«ساره خسروی» متولد 1371 در رودسر، و دانشجوی دکتری زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه تهران، مترجم و مدرس زبان انگلیسی است. پیش از این رمان‌های «خانه پیش از تاریکی» نوشته‌ی «رایلی ساجر»، و «سلام زیبا» نوشته‌ی «آن ناپولیتانو» با ترجمه‌ی این مترجم در نشر آموت منتشر شده است.

نظرات
- تحریک‌کننده... یک جنایی گوتیک گیج‌کننده
نیویورک‌تایمز

- ساجر مطابق معمول پیچ وتاب‌های شوکه‌کننده‌ی خود را ارائه می‌دهد. طرفداران دافنه دو موریه از این داستان اضطراب‌آور و برتر لذت خواهند برد.
پابلیشرز ویکلی

-باز هم یک راوی زن درخشان از نویسندهغی پرفروش رایلی ساجر که پلات‌های پیچ‌درپیچ و متمایزش تا آخرین جمله در هم می‌پیچند.
اُپرا دیلی

-رایلی ساجر با پلات‌های بدیع و بهشدت خلاقانه در تنها بازمانده شهرت خود را بیشتر می‌کند.
نشر شلف اورنس

-برای طرفداران داستان‌های ترسناک که به دنبال کتاب‌هایی هستند که پیچیدگی.هایش تمامی نداشته باشد، تنها بازمانده را پیشنهاد می‌کنیم.
مجله‌ی سلامت مردان

-تنها بازمانده نه تنها یک گوتیک هیجان‌انگیز است بلکه سوالات مهمی را در مورد اندوه، فقدان و اسراری که از نزدیکان‌مان پنهان می‌کنیم می‌پرسد.
ریچل هاوکینز نویسنده‌ی پرفروش کتاب همسری در طبقه‌ی بالا


-تنها بازمانده یک گوتیک ترسناک در بهترین حالت خود است. رایلی ساجر پادشاه پیچیدگی‌ها دوباره موفق شد. من نمی‌توانستم این کتاب را زمین بگذارم.
آنا رِیِس نویسنده‌ی پرفروش خانه‌ای میان کاج‌ها

-فراموش‌نشدنی و به شدت ظریف با پیچیدگی‌هایی که سرتان را گیج می‌آورد. این بهترین نسخه‌ی رایلی ساجر است.
ماری کوبیکا نویسنده‌ی پرفروش دختر خوب و زن دوم


-رایلی ساجر که استاد تعلیق است، باعث شد با صدای بلند به نفس نفس بیفتم و به صداهایی که از خانه‌ام بیرون می‌آید گوش دهم. من این کتاب را دوست داشتم و شاید حتی کتاب موردعلاقه‌ی من از ساجر باشد.
مجله‌ی رموز و تعلیق
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی