پرورش توجه و تمرکز (همراه با فلش کارت)

(0)
نویسنده:

2,700,000ریال

2,430,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
54

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پرورش توجه و تمرکز

انتشارات مهر کودکانه پرستو منتشر کرد :
برای داشتن حافظه، تمرکز و توجه عالی نسبت به تمامی امور پیرامون، از کار تا زندگی شخصی، باید تمرینات خاصی را انجام دهیم. زیرا همه ما انسان‌ها از حافظه، قدرت توجه و تمرکز طبیعی و نرمال برخورداریم. اما با انجام یکسری تمرینات فیزیکی، ذهنی و روحی می‌توانیم حافظه خود را بهبود ببخشیم و تمرکزمان را بالا ببریم. اما سوال اینجاست که بهترین تمرینات و روش‌ها برای افزایش قدرت تمرکز و توجه کدامند؟ با چه روش‌هایی می‌توانیم تمرکز و توجه خود را بالا ببریم؟ آیا برای بهبود این ویژگی‌های فردی و شخصیتی نیاز است کلاس خاصی ثبت‌نام کنیم؟
آشنایی با مفهوم تمرکز و توجه؛ ویژگی‌های افراد با تمرکز و توجه بالا
توجه فرایندی شناختی است که در آن تمرکز ذهن روی محرک یا محر‌های خاصی از محیط جمع می‌شود. در این حالت دیگر محرک‌های عادی و غیر مهم نادیده گرفته خواهند شد. از طرفی دیگر تمرکز عمل متمرکز کردن توجه است. در تمرکز تلاش می‌کنیم ذهن خود را روی یک موضوع، فکر یا هدف معطوف کنیم.
توجه تنها توانایی تمرکز روی یک کار واحد بدون حواس پرتی نیست. بلکه این خصوصیت از چندین عنصر مختلف تشکیل شده است که باید به طور موثر مدیریت شوند. البته باید اشاره کنیم که تمرکز تک بعدی (single-minded focus) از اهمیت بالایی برخوردار است. پس اینکه افراد بخواهند تمرکز و توجه خود را افزایش دهند بسیار عالی خواهد بود.
تحقیقات نشان داده است افرادی که می‌توانند توجه خود را روی موضوعات مختلف برای مدت‌طولانی حفظ کنند. در انواع چالش‌های شناختی بهتر از افرادی که از این ویژگی بی‌بهره‌اند، عمل می‌کنند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی