داستان یورگن کلوپ (شور به پاکن)

(9)

2,170,000ریال

1,953,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1006

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
4

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب داستان یورگن کلوپ

انتشارات کوله پشتی منتشر کرد:
کارنامه مربی گری یورگن کلوپ در دسته دو فوتبال آلمان و با هدایت تیم نه چندان مطرح ماینتس آغاز شد وتوانست آنها را برای اولین بار در چهل و یک سال اخیر به بوند سلیگا هدایت کند.
سال 2008 به بروسیا دورتموند پیوست و توانست پی در پی عناوین قهرمانی در لیگ داخلی را به دست آورد و باشگاه را به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم برساند. او آلمان را برای یک شغل چالش بر انگیز به مقصد انگلیس ترک کرد تا هدایت لیورپول را به عهده بگیرد؛ تیمی که از دهه 1980 نتوانسته بود موفقیت چشمگیری به دست آورد.
این وظیفه از عهده هرکسی برنمی آد، خانه لیورپول یعنی آنفیلد معبدی شعله ور، سرشار از شور و عشقی وصف ناشدنی برای فوتبال است. با آمدن کلوپ، سرانجام باشگاه توانست عصاره اصیل خود را پیدا کند. با حضور کلوپ، تیم پویا، پر شور، خستگی ناپذیر و روان بازی کند. او تمام حرکات، بازی تیم، تغییرات تاکتیکی، و هر ارتباطی بین بازیکنان درون زمین را احساس میکند. چشمان او شور و هیجان و هرخشمی را در فراز وفرود تیمش آشکار میکند. نقشه راه او درخواست یک تعهد خستگی ناپذیر، همان گگن پرسینگ معروف خودش است. او کسی است که دیگران را در همه رشته های ورزشی به وجد می آورد. و به آن ها انگیزه بیشتری میدهد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی