نارنگ

(11)
نویسنده:

2,000,000ریال

1,800,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
739

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
4

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نارنگ

انتشارات صدای معاصر منتشر کرد:
قلب هر دو تند و بی وقفه می کوبید؛ انگار زمین و زمان همان جا، درست جایی که هر دو سر در گریبان هم فرو برده بودند، از حرکت ایستاده بود. هر دو در آغوش هم بودند، بی آنکه چیزی بگویند و آن هارمونی قشنگ به هم بخورد. گرمای تن و نفس های در سینه حبس شده شان، خودش به تنهایی، بازگوکننده ی تمام احساس مشترکشان به هم بود.
چند دقیقه ای در همان وضعیت ماندند. گلین دستپاچه تکانی به خودش داد و با شرم و حیایی که انگار یکباره سراغش آمده بود، برای رهایی از وضعیتش، کمی عقب کشید. خواست شال سرخورده اش را پیش بکشد که راستین دست لرزان او را عقب کشید و با صدایی خش دار و ملتمس، بیخ گوشش پچ زد:
- نه... خواهش می کنم!
گفت و بدن سست او را دوباره به طرف خودش کشید و بی مکث، سرش را توی موهای لخت ریخته روی شانه های گلین فروبرد... نفس کشید و آرام شد... نفس کشید و ریه هایش پر شد از عطر خوش آن ابریشم های سرکش. خواست به گذشته ها برود. خواست تمام سختی هایی را که از سر گذرانده بود، به خاطر آورد... روزهای تیره بختی و غم و اندوهش را؛ اما دیگر هیچ نبود! هیچ اثری از آن سیاهی وحشتناک نبود... وقتی که وسط این بهشت قدم می زد، پرده ای از فراموشی روی گذشته ی دردناکش کشیده می شد که او را از تمام آن تیرگی ها جدا می کرد...
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • ملیحه گرامیان
    • پاسخ به نظر

    دوست عزیزی که که نظر دادن، کتاب رو کامل نخوندن و باید بگم بهتره قبل از اینکه اثری رو نقد کنیم و زحمت نویسنده رو زیر سوال ببریم قبلش کتاب رو کامل بخونیم و بعد نقاط ضعف و قوت کار رو بررسی کنیم.

  • تصویر کاربر

    • پاسخ به نظر

    آخه مگه میشه یه کتاب این همه فاز منفی داشته باشه .112 صفحشو خوندم همش غم و بدبختی و افسردگی. درسته هر کتابی هم باید نقاط منفی داشته باشه هم مثبت اما من تا الان یک کلمه ای که یکم شادی رو روانه ی ذهنم کنه پیدا نکردم. فقط جملات ادبی زیبایی استفاده کرده نویسنده،ولی کل ماجراش غم میاره تو دل آدم ،محتوایی هم ندارن حیف پولی که واسه این کتاب دادم

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی