مسیر پیروزی

(1)

900,000ریال

810,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
398

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مسیر پیروزی

انتشارات آگه منتشر کرد:
درژاپن، نام کوئوسوکه ماتسوشیتا با احترام به زبان ها جاری می شود حتی حالا که سال‌ها از مرگ او می‌گذرد، برخی از پیروانش او را به عنوان "خدای مدیریت" تحسین می‌کنند و همچنان به عنوان یکی از تاثیرگذارترین و الهام‌بخش ترین متفکران کسب و کار تاریخ از او یاد می‌کنند. او خلق ثروت را نه یک هدف یا مقصد بلکه یک سفر می‌بیند و در کتاب مسیر پیروزی تلاش می‌کند آنچه را که در این مسیر در زمینه های مدیریت در شرایط دشوار، برانگیختن نوآوری در تمام سطوح، و خلق ارزش های ماندگار و میراث ارزشمند، کسب کرده است با خوانندگان سهیم شود.
«مسیر پیروزی»، با نگارشی متواضعانه از موضع کمال، به شکلی که در میان مردان کسب و کار تقریبا بی همتاست، به خوانندگان امروز نشان می دهد که چگونه می توانند از راه های مختلف، توان و تمرکز لازم را برای اجرای موفقیت آمیز و درست هر کار از طریق تمام و کمال انجام دادن آن به دست آورند. فصل بندی خلاصه و خوب تنظیم شده این کتاب، فلسفه مدیریت غیرمتعارفی را پیشنهاد می کند که می توانید آن را هم به صورت جهان شمول و هم به عنوان راهنمایی برای موقعیت های روزمره به کار ببندید:
• زمانی که تصمیمی مهم در پیش رو دارید
• زمانی که می خواهید کار خود را بهتر و بهتر کنید
• هنگامی که قصد دارید روحیه استقلال و اتکای به نفس خود را تقویت کنید
• وقتی می خواهید کسب و کارتان را گسترش دهید
• و در دورانی که رفاه و رونق کشورتان هدف شماست.
این کتاب در واقع دستور کاری معنوی، روشنی بخش و آموزنده است برای کارآفرینان، مدیران و هر کسی که آرزوی یادگیری از یک استاد تمام را در سر دارد. «مسیر پیروزی» را دنبال کنید! این کتاب هادی شماست، و شما را یاری می کند که چگونه دیگران را به سوی رضایتمندی حرفه ای و شخصی هدایت کنید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی