مدیریت زمان

(1)

900,000ریال

810,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
150

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مدیریت زمان

انتشارات ذهن آویز منتشر کرد:
كتاب مدیریت زمان اثری است از برایان تریسی به ترجمه ی مهدی قراچه داغی و چاپ انتشارات ذهن آویز.
مجموعه ای از 21 راهكار مهم و اساسی كه چگونگی مدیریت زمان و افزایش بهره وری از كار و زندگی را با پرداختن به روش های غلبه بر تعلل و به تعویق انداختن كارها، واگذاری و حذف كارها، كنترل وقفه ها، دسته بندی وظایف، تهیه ی برنامه های مكتوب و بسیاری نكات دیگر آموزش می دهد.
بخشی از كتاب:
هركس در هر جای شركت باید بداند كه وظیفه مهمش كدام است. دقت كنید و مطمئن شوید كه همه كسانی كه به شما گزارش می دهند می دانند كه وظیفه مهمشان چیست و چه باید بكنند. یكی از مهمترین محبتهایی كه به كاركنان خود می توانید بكنید این است كه به آنها كمك كنید تا از مهمترین كاری كه باید بكنند آگاه باشند. بعد باید به آنها كمك كنید تا به هدفشان برسند.
بدون توجه به اینكه در كجای نمودار سازمان قرار دارید، باید دو كار را انجام دهید. اول اینكه بدانید مهمترین كار رئیس شما كدام است؟ چه كاری است كه رئیستان باید انجام دهد تا شركت به موفقیت برسد؟ اگر جواب این سوالها را ندانید، نمی توانید او را در رسیدن به اهداف شركت یاری دهید.
دوم باید از مهمترین و اساسی ترین كار خود اطمینان داشته باشید. در ضمن همه كسانی كه تحت نظر شما كار می كنند، باید بدانند كه مهمترین كار شما كدام است و چه زمانی باید این كار تحقق پیدا كند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی