دفتر خاطرات بچه لاغرمردنی (14)(ارثیه خانه خراب کن)

(0)
نویسنده:

1,560,000ریال

1,404,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
286

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دفتر خاطرات بچه لاغرمردنی

انتشارات پیدایش منتشر کرد:
ارثیه خانه‌خراب‌کن عنوان جلد چهاردهم از مجموعه دفتر خاطرات بچه لاغرمردنی است. اثری محبوب از نویسنده و کارتونیست آمریکایی، جف کینی که ماجراهای خنده‌دار پسر نوجوانی به نام «گرگ» را نقل می‌کند. روانی، سادگی و بامزه بودن لحن نوشته‌ها این مجموعه را به اثری محبوب در بین نوجوانان و حتی مخاطبان بزرگسال تبدیل کرده است. ضمن اینکه هر صفحه از کتاب نیز، شامل نقاشی‌ها و تصاویر جالبی است که باعث جذاب و خواندنی‌تر شدن آن شده است.
در ارثیه خانه‌خراب‌کن، ارثیه غیرمنتظره به خانواده گرگ هفلی این شانس را می‌دهد که خانه‌شان را بازسازی کنند. ولی آنها خیلی زود متوجه می‌شوند که این کار راحت و آسانی نیست.
وقتی دیوارها خراب می‌شوند، مشکلات یکی یکی پیدا می‌شوند. چوب‌های پوسیده، کپک داخل دیوار و انواع جک و جانور و بدتر از همه اینکه گرگ و خانواده‌اش به فکر این هستند که آیا این بازسازی ارزش این همه سختی و مشکل را دارد؟
وقتی اوضاع آرام می‌شود، آیا هفلی‌ها می‌توانند همان‌جا بمانند… یا باید از شهر بروند؟
نخستین نسخه از مجموعه دفتر خاطرات بچه لاغرمردنی در سال ۲۰۰۴ و به صورت آنلاین منتشر شد و از همان زمان طرفداران بی‌شماری پیدا کرد. بچه لاغرمردنی در سال ۲۰۱۰ در لیست ده کتاب برتر دنیا قرار گرفت و در سال ۲۰۱۲ نیز برنده‌ی جایزه‌ی کتاب بلو پیتر شد. تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه از کتاب‌های این سری به فروش رفته است.
گزیده‌ای از ارثیه خانه‌خراب‌کن
یک جایی خواندم که زمان‌های خیلی قدیم پادشاه و فرعون‌ها را با دارایی‌هایشان خاک می‌کردند. به گمانم آن وقت‌ها فکر می‌کردند که مرده‌ها بعد از مرگ هم می‌توانند از این وسایل استفاده کنند. خب اگر من را با آت و آشغال‌هایی که دارم دفن کنند، بعدا ممکن است پشیمان شوم. مامان مجبورم کرد که اتاقم را پاکسازی کنم و از شر وسایلی که لازم ندارم خلاص بشوم. خب، فکر بدی نبود؛ البته تا وقتی که متوجه شدم چقدر آت و آشغال دارم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی