ماموریت لندن

(0)
نویسنده:

2,890,000ریال

2,601,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
575

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ماموریت لندن

انتشارات نون منتشر کرد:
رمان «مأموریت لندن» شاخص‌ترین رمان الک پوپوف است که با طنز کم‌نظیرش در کنار نگاه تندوتیز انتقادی‌اش به یکی از مشهورترین رمان‌های اروپا در سالیان اخیر بدل شده است، رمانی که به شانزده زبان ترجمه شده و فیلمی نیز بر اساس آن ساخته شده که پرفروش‌ترین فیلم سینمایی بلغارستان در سال‌های پس از سقوط شوروی بوده است.
ماجرای رمان در سفارت بلغارستان در لندن می‌گذرد: سفیر جدید که به لندن آمده است درگیر ماجراهایی می‌شود که از پرنسس دایانا و ملکۀ انگلستان گرفته تا انقلابیون کمونیست پای همه را به رمان باز می‌کند. مأموریت لندن نخستین‌ بار به زبان بلغاری در سال 2001 منتشر شد و خیلی زود لقب «خنده‌دارترین کتاب بلغاری معاصر» را به خود گرفت، هجویه‌ای تمام‌عیار دربارۀ دیپلمات‌ها.
الک پوپوف به سال 1966 در سوفیا، پایتخت بلغارستان، به دنیا آمده، کارشناسی ارشدش را در رشتۀ زبان و ادبیات بلغاری گرفته و مدتی نیز به‌عنوان دیپلمات فرهنگی در سفارت بلغارستان در لندن مشغول به کار بوده است.
فرید قدمی، که در سال 2019 نویسنده و مترجم مهمان خانۀ ادبیات سوفیا بوده «مأموریت لندن» را از روی نسخۀ انگلیسی و با همکاری خود نویسنده به فارسی ترجمه کرده است. این نخستین رمانی است که از پوپوف به فارسی ترجمه و منتشر می‌شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی