فرزندپروری کودک دارای اتیسم

(0)

550,000ریال

495,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
246

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فرزندپروری کودک دارای اتیسم

انتشارات بعثت منتشر کرد:
بالاخره حضور یک والد و یک پزشک دلسوز، یک ترکیب موفق از مراقبت و دلسوزی کاربردی تشکیل داده. من خواندن ‌این کتاب را به ‌هر والدی که می‌خواهد درباره‌ی مراقبت از فرزند طیف اُتیسم خود بیش‌تر بداند، توصیه می‌کنم.
دکتر کن داکورت، مدیر بخش بیماری‌های ذهنی بین‌الملل و استادیار بالینی مدرسه پزشکی هاروارد
با دل‌گرمی و ثابت‌قدمی فوق‌العاده، ساستری و آگیر ماهرانه والدین را در فرایند یادگیری، مهیاسازی مداخلات در آموزش و نهایتا درک کودک خود در طیف اُتیسم راهنمایی می‌کنند.‌ خواندن این کتاب یک ضرورت برای هر والد، مربی و هر شخص فعال در زمینه‌ی اُتیسم است.
استفان ام. شورا ، استادیار آموزش استثنایی
این کتاب فوق‌العاده، آسودگی و کمک‌های کاربردی را به بسیاری از خانواده‌هایی که دنبال روش‌های ابتکاری برای رها کردن فرزندانشان از استرس، دست‌یابی به مهارت‌های جدید و کشف علایق آن‌ها هستند، ارایه می‌کند. بزرگ‌ترین هدیه‌ای که آنجالی ساستری و بلیس آگیر عرضه می‌کنند، ‌این است که خرد به اشتراک گذاشته‌ی آن‌ها در ‌این‌ کتاب، والدین زیادی را از روند کند، رنج‌آور و آزمون و خطا در میان دریایی از انتخاب‌های پیش‌رو در اینترنت، نجات می‌دهد. ‌این کتاب عمیقا به‌هر والد به‌عنوان کارشناس حقیقیِ توانایی‌ها، علایق و چالش‌های منحصربه‌فرد کودک خود، احترام می‌گذارد.‌
دکتر جوزف گلد ، سوپروایزر طبی بیمارستان مک‌لین
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی