30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
همه پادکست دارند جز شما

همه پادکست دارند جز شما

(0)

1,750,000ریال

1,575,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
621

علاقه مندان به این کتاب
10

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب همه پادکست دارند جز شما

انتشارات میلکان منتشر کرد:
برادران مک‌الروی، صاحبان رتبه‌ی یک در فهرست کتاب‌های پرفروش‌ نیویورک‎تایمز و سازنده‌ی پادکست‌های محبوب «برادرم، برادرم و من» و «منطقه‌ی ماجراجویی»، کتاب‎راهنمای مفید و بامزه‌ای درباره‌ی ساخت پادکست نوشته‌اند که تمام جوانب ساخت، تدوین و تبلیغ یک پادکست و حتی ثروتمندشدن از طریق این کار ـ تضمین نمی‌کنیم البته! ـ را پوشش می‌دهد.
جاستین، تراویس و گریفین مک‌الروی، ده سال است که پادکست می‌سازند و با پادکست محبوب «برادرم، برادرم و من» به شهرت رسیده‌اند. شاید پندهای‌شان در حوزه‌ی روابط کاری برای کسانی که مثل آن‌ها با برادر خود همکار نیستند کارآمد نباشد، اما مطمئناً شما را می‌خنداند.
برادران مک‌الروی در کتاب همه پادکست دارند، جز شما! شما را قدم‌به‌قدم همراهی می‌کنند تا ایده‌تان را به یک رویداد شنیداری شیرین برای لشکر طرفداران‌تان تبدیل کنید.‌ آن‌ها با نظرات تخصصی و ماهرانه‌شان علاقه‌مندان به ساخت پادکست را از اشتباهاتی برحذر می‌دارند که دانستن‌شان ضروری است.
از متن کتاب:
تنها چیزی‎که برای ساخت یک پادکست باید انجام دهید ساخت یک پادکست است. موقع نوشتن این کتاب، این همان هدفی بود که سعی کردیم روی آن تمرکز کنیم. ما تمام چیزهایی را که طی این ده سال در کار پادکست به آن فکر کرده‌ایم این‌جا گنجاندیم، اما به‎محض این‌که دیدید درباره‌ی یکی از موضوعات این کتاب مدام در شک و تردید به سر می‌برید، از طرف ما اجازه‌ی صریح دارید که این مزخرفات را کنار بگذارید!
«وقتی پای هنر زیبای پادکست‌ساختن در میان باشد، برادران مک‌الروی استاد این کار هستند و همیشه باید به پندهای‌شان گوش داد. حاضرم اعلام کنم هیچ‌کس بهتر از آن‌ها نمی‌داند چطور می‌شود پادکستی ساخت که نه‌تنها بامزه، فوق‌العاده و صمیمانه باشد، بلکه (و این قسمتِ سختش است!) موفق هم بشود. این کتاب که با سخاوت، طنز و تواضع همیشگی‌شان نوشته شده، گنجینه‌ی اطلاعاتی است که به نظر من سال‌ها راهنمای پادکست‌سازها خواهد بود؛ کتابی به‌راستی ارزشمند!»
ـ الیزابت گیلبرت، نویسنده‌ی کتاب غذا بخورید، دعا کنید و دوست بدارید
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی