ترس

(0)
نویسنده:

1,690,000ریال

1,521,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
681

علاقه مندان به این کتاب
13

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ترس

انتشارات میلکان منتشر کرد:
از متن کتاب:
اکثر ما زندگی‌ای مملو از لحظات شگفت‌انگیز و دشوار را تجربه کرده‌ایم. اما برای بیش‌ترمان، حتی زمانی که غرق در لذت هستیم، ترسی در پس این شادی نهفته است. می‌ترسیم این لحظه تمام شود، می‌ترسیم به آن‌چه می‌خواهیم نرسیم، یا آن‌چه را دوست داریم از دست بدهیم، یا می‌ترسیم که امنیت نداشته باشیم. معمولاً بزرگ‌ترین هراس ما آگاهی از این است که روزی قلب‌مان از حرکت خواهد ایستاد. بنابراین حتی زمانی که همه‌ی شرایط شادی مهیاست، باز هم شادیِ ما کامل نیست.
تنها راه فرونشاندن ترس و رسیدن به شادیِ واقعی این است که بپذیریم این ترس وجود دارد و با دقت و موشکافانه منبع آن‎را بررسی کنیم. به جای تلاش برای فرار از ترس، می‌توانیم آن را به ضمیر خودآگاه‌مان دعوت کرده و به‎شکلی عمیق بررسی‌اش کنیم.
درباره‎ی کتاب:
ترس طبیعی‌ترین حسی است که از زمان تولد در انسان شکل می‌گیرد و می‌توان ردپای آن‎را در تک‌تک لحظه‌های شاد و غمگین زندگی دید؛ این کتاب به ما می‌آموزد این حس غریزی را مدیریت کنیم و کنترل زندگی‌مان را از دست آن بیرون بیاوریم.
در این کتاب، تیک نات هان، معلم با استعدادی که زمانی نامزد جایزه‌ی نوبل صلح شده بود، ریشه‌ی‌ ترس‌های ما را بررسی می‌کند و با کلماتی بسیار صمیمی، مهربان و آرام راهنمای راهبردیِ قدرتمندی برای غلبه بر آن‌ها در اختیارمان می‌گذارد.
با خواندن ترس؛ خرد لازم برای عبور از طوفان، در سفری معنوی، با کودک درون‌مان صحبت می‌کنیم، ریشه‌های ترس را می‌شناسیم و می‌آموزیم که آن‎را در آغوش بگیریم. با انجام تمرین‌های عملیِ این کتاب نه‌تنها می‌توانیم احساسات چالش‌برانگیز خود را مدیریت کنیم، بلکه می‌توانیم ظرفیت تعادل و شادی را بازیابی کرده و هر روز از آن‎چه در اطراف‎مان می‌گذرد احساس خوشبختی و رضایت‌مندی کنیم.
اگر به‌تازگی عزیزی را از دست داده‌اید، اگر در دنیای پرتلاطم امروز درگیر نگرانی‌های شغلی هستید و یا در رابطه‌ای ناسالم به سر می‌برید که می‌ترسید آن‎را ترک کنید، خواندن این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم. این کتاب دعوتی است به سرزمین شگفت‌انگیز درون که شما را از هیاهوی اطراف می‌رهاند و فرصتی است برای کاهش نگرانی‌ها، در‎آغوش‎گرفتن ترس‌ها و رسیدن به صلح درونی.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی