30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
جایی که همه نورها می روند

جایی که همه نورها می روند

(0)
نویسنده:

750,000ریال

675,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
177

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب جایی که همه نورها می روند

انتشارات دوران منتشر کرد:
دیوید جوی، متولد 1983، یکی از نویسندگان نسل نو ادبیات آمریکاست که آثارش با استقبال گسترده ای روبه رو شده اند. او راوی قصه ی آدم های تنها و شکست خورده است، کسانی که به رغم سختی شرایط زندگی و مشکلاتی که روزگار به آنها تحمیل کرده، سعی در رستگاری و بهبود شرایط دارند.
جایی که همه ی نورها می روند (نامزد جایزه ی ادگار برای رمان اول)، تریلری گیرا و جذاب درباره ی دنیای مواد مخدر است که همزمان می تواند علاقه مندان به داستان های حادثه ای و مخاطبان جدی ادبیات را راضی نگه دارد. ترکیبی از رمان زمستان استخوان سوزو سریال بریکینگ بد. قصه ی پسری که پدرش رئیس تشکیلات فروش شیشه است اما او میان فساد و خشونت دنبال عشق و رستگاری می گردد و برای رسیدن به آن مجبور است دست به انتخابی سخت بزند.
دیوید جوی در ادامه ی این رمان، دو اثر دیگر هم منتشر کرد: وزن جهان (2017) و ریسمانی که نگه مان داشت (2018) که برنده ی جایزه ی کتاب سیبا شد. زمانی که این کوه ها می سوزند (2020) آخرین رمان اوست که همانند آثار دیگرش به چند زبان ترجمه شده است.
«به نظرم همه ی آن نور حیات و برق نگاه ها به جایی می رفتند. جایی که خیال می کنم اسمش بهشت بود. آن مکان روشن همان جایی بود که مرد سرخپوست توی تابلوی خانه ی مامان چشم به آن سمت دوخته بود و به نظرم به همین دلیل بود که مامان دلش می خواست خیلی زود به آنجا برود.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی