به رنگ ارغوان

(1)
نویسنده:

2,950,000ریال

2,655,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1094

علاقه مندان به این کتاب
11

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب به رنگ ارغوان

انتشارات همان منتشر کرد:
برندهٔ جایزهٔ پولیتزر
برندهٔ جایزهٔ ملی کتاب آمریکا
به رنگ ارغوان کلاسیکی است که میلیو‌ن‌ها نسخه از آن در سراسر جهان منتشر شده و یکی از پرخواننده‌ترین رمان‌های تاریخ محسوب می‌شود. این اثر را از جمله آثار همواره بزرگ ادبیات شمرده‌اند که الهام‌بخش چند نسل بوده است.
داستان به رنگ ارغوان در جنوب ایالات متحده آمریکا و در سال‌های میانهٔ دو جنگ جهانی می‌گذرد. سیلی دختر جوان سیاه‌پوستی است که در فقر و تبعیض نژادی به دنیا آمده و زندگی‌اش توام با سختی‌های طاقت‌فرسا است. فرزندان ناخواسته‌ای دارد که از او گرفته‌اند، از خواهر عزیزش نتی دور افتاده و در ازدواجی رنج‌آور گرفتار شده است. اما زمانی می‌رسد که با شوگ ایوری افسونگر آشنا می‌شود، خوانندهٔ جذاب و مسحورکننده‌ای که اختیار سرنوشتش را خود به دست گرفته است. اندک اندک سیلی قدرت و مسرت روحی خود را کشف می‌کند و با کمک آن خود را از گذشته رها کرده و دوران متفاوتی را با پیوستن به عزیزانش تجربه می‌کند.
آلیس واکر نویسنده، شاعر، و فعال سیاسی آمریکایی آفریقایی‌تبار، از مهم‌ترین چهره‌های ادبی معاصر است. او در فوریه 1944 در ایالت جورجیای آمریکا به دنیا آمد. وی نخستین نویسندهٔ سیاه‌پوست برندهٔ جایزهٔ پولیتزر در داستان است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهدی پاشازاده
    • پاسخ به نظر

    کتاب فوق العاده ایه. ترحمه شم عالیه من واقعا راضی بودم

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی