قانون 50 ام

(0)

2,599,000ریال

2,339,100 ریال

دفعات مشاهده کتاب
701

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قانون 50 ام

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
در کتاب قانون پنجاهم، رابرت گرین با دید تیزبین خود از دل درد و رنج و تاریکی های زندگی کورتیس جکسون که در محله فقیرنشین ساوت ساید کوئینز زندگی می کرد، قوانینی بی بدیل استخراج می کند.
جالب است که این قوانین گاه با اصول و آداب زندگی بزرگانی چون ناپلئون بناپارت، روبین کارتر حقوقدان، فردریک داگلاس نویسنده و جو لوئیس مشت زن مشابه است. رابرت گرین در این کتاب به بررسی شخصیت و زندگی مردی معاصر (فیفتی سنت) می پردازد و به خواننده یاد می دهد چگونه از اعماق تاریکی ها راهی تازه به سوی نور بیابد. رابرت گرین بر این باور است که زندگی ضرباهنگی خاص دارد و جریانی بی انتها از تغییرات است که گاه کند و گاه تند می شود، اما نخستین واکنش ما باید این باشد که دست از کنترل مستقیم آن برداریم، نوسانات و تغییرات زندگی را بی هیچ هراسی پذیرا باشیم و آنها را فرصتی تکرارنشدنی برای موفقیت بدانیم. باید از روش های آزموده شده گذشته دست برداریم و استراتژی هایمان را با تحلیل موقعیت فعلی به روز کنیم.
رابرت گرین از خوانندگانش می خواهد چون آبی سیال باشند و به آرامی و بی هراس از کنار موانع عبور کنند. این همان جریانی است که فیفتی سنت در پیش گرفت و از قاچاقچی ای بدنام به خواننده ای ستاره و اسطوره تبدیل شد.
از دید رابرت گرین، فیفتی سنت نمونه بارز آن شخصیتی است که ماکیاولی او را شهریار می خواند: رهبری که در میانه آشفتگی از جا بلند می شود و قوانین را از نو می نویسد. در این کتاب شما با نقل قول و بینش عظیم بزرگان تاریخ چون مالکوم ایکس، مایلز دیویس، سن تزو، ماکیاولی، ریچارد رایت، جیمز بالدوین، داستایفسکی، چارلی پارکر و بارون دو منتسکیو آشنا خواهید شد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی