30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
عمومی
نقطه تعادل خود را پیدا کنید

نقطه تعادل خود را پیدا کنید

(0)

1,000,000ریال

900,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
124

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نقطه تعادل خود را پیدا کنید

انتشارات ذهن آویز منتشر کرد:
كتاب نقطه تعادل خود را پیدا كنید اثری است از برایان تریسی و كریستینا استاین به ترجمه ی مهدی قراچه داغی و چاپ انتشارات ذهن آویز.
نویسنده ی كتاب حاضر با ارائه ی راهكارهای گوناگون چگونگی قرار گرفتن در نقطه ی درست و مناسب زندگی را، كه برای دنبال كردن آرزوهای خود از آن باید شروع كنیم، آموزش می دهد و با تشویق به مشخص كردن ارزش ها، اولویت ها و ساده سازی زندگی، نحوه ی برنامه ریزی برای زندگی ای پرشور و هدفمند را تشریح می كند.
بخشی از كتاب:
شنیدیم كه در سال 1979 یك بررسی روی كسانی كه از دانشگاه فارغ التحصیل می شوند انجام شده است. از این فارغ التحصیلان سوال شده بود آیا برای دوران بعد از فارغ التحصیلی هدفی مكتوب و برنامه ای مكتوب برای زندگی خود در نظر گرفته اند. معلوم شد كه تنها سه درصد فارغ التحصیلان برای خود هدف و برنامه مكتوب دارند. 13 درصد آنها هدفهایی داشتند اما این هدفها مكتوب نبودند. 84 درصد بقیه نه هدف داشتند و نه برنامه.
در سال 1989، یعنی 10 سال بعد، پژوهشگران بار دیگر با این فارغ التحصیلان مصاحبه كردند. آنها متوجه شدند آن 13 درصدی كه هدف و برنامه داشتند اما مكتوب نبود دو برابر آن 84 درصد باقی مانده درآمد دارند. اما آن 3 درصد دانشجویانی كه هدف و برنامه مكتوب داشتند، به طور متوسط 10 برابر 97 درصد باقی مانده كسب درآمد می كردند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی