ترقی در محیط كار مجازی

(0)
نویسنده:

760,000ریال

684,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
252

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ترقی در محیط كار مجازی

انتشارات میلکان منتشر کرد :
دور کاری آماده که بماند و شرکت هایی که این کار را به خوبی انجام دهند مزیت رقابتی آشکار در آینده خواهند داشت. رابرت گیلزر در جایگاه موسس و مدیر عامل شرکت اکسلریشن پارتنرز سازمانی صد درصد دور کار با 170 کارمند که از خانه کار می کنند پی برده است بسیاری از کسب وکارها می توانند، با اصول ،تدابیر و ابزارهای مناسب ، در دنیای مجازی عملکرد خوبی داشته باشند. در این کتاب کاربردی ،گلیزر بیان می کند که او و گروهش چگونه تشکیلاتی دور کار ایجاد کرده اند که به دلیل عملکرد صنعت و فرهنگ شرکت ده ها جایزه گرفته است.
ترقی در محیط کار مجازی بینش هایی را از دیدگاه های مدیر رهبر و کارمند دورکا به اشتراک می گذارد و طرحی را ارائه می دهد که هر فرد می تواند برای موفق ،کار آمد و رضایت بخش ساختن دور کاری از آن استفاده کند. با خواندن این کتاب می آموزید که چگونه از انعطاف پذیری دور کاری بهره ببرید ، هنگام کار از خانه کار آمدتر باشید، از کار زدگی اجتناب کنید، گروهی از کارمندان مجازی را رهبری کنید و سازمانی بسازید که استاندارد طلایی کار مجازی را دارد.
رهبران آینده ساز آن هایی هستند که می توانند رهبر گروه هایی مجازی با عملکردی برتر باشند. به کمک ترقی در محیط کار مجازی می آموزید که چگونه سازمانی در سطح جهانی بسازید و دیگر به دفتر نیازی نداشته باشید.
این راهنمای عملی و جذاب به شما نشان می دهد که چگونه :
-از کار انعطاف پذیر حداکثر بهره را ببرید.
- کار آمد بمانید و احساس کنید بخشی از گروهی پویا هستید.
- استعدادهای نوظهور را جذب نیروی دورکار کنید.
-رشدو توسعه و سود آوری نیروی دورکار را تقویت کنید.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی