30بوک
کتاب عمومی
هنر
طراحی و نقاشی
چگونه کاریکاتورها را بکشیم

چگونه کاریکاتورها را بکشیم (رحلی)

(1)
نویسنده:

2,000,000ریال

1,800,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
187

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب چگونه کاریکاتورها را بکشیم

انتشارات خانه هنرمندان منتشر کرد:
یک هنر سرگرم کننده از کاریکاتور در این کتاب آموزنده به شکل ساده ای به تصویر کشیده شده است. با خواندن کتاب «چگونه کاریکاتورها را بکشیم» بعنوان یک راهنما، شما می توانید به راحتی هنر کاریکاتور را با دنبال کردن آموزش ها و دستورالعمل های واضح و قابل دسترس کاریکاتوریست برجسته «لن ردمن»، فرا بگیرید.
چگونه کاریکاتورها را بکشیم»، اولین کتابی که بطور کامل به آموزش هنر کاریکاتور اختصاص داده شده است، توسط صدها مثال و دستورالعمل گام به گام، پر شده است.
تصاویری از موضوع های کاریکاتورشده همراه با کاریکاتورهای آنها در این کتاب گنجانده شده است. بنابراین شما می توانید هنر کاریکاتور را در عمل ببینید و از تجربه «لن» استفاده کنید.
«چگونه کاریکاتورها را بکشیم» یک مجموعه بی نظیر از هنر، آموزش، تفسیر شخصی و حتی تاریخ کاریکاتور می باشد. شما آثار مجددی از کار بسیاری از کاریکاتوریست های بنام، همچنین بسیاری از کاریکاتورهای شخصیت های آشنای سیاسی و ستاره های سینما و صفحه نمایش را خواهید یافت.
اگر شما تصمیم دارید که مراسم صرف شام خانوادگی بعدی خود را با کاریکاتور خنده داری از «عمو فرد» بگذرانید، یا اینکه بطور جدی تصمیم دارید یک کاریکاتوریست حرفه ای شوید، این کتاب جامع و فراگیر، این مسیر را برای شما هموار خواهد کرد.
«لن بدمن»، بیشتر اوقات جوانی خود را صرف کاریکاتورهایش کرده است. بعلاوه ایشان در «موسسه هنر شیکاگو» تدریس می کرد و روی اثر «فانتاسیا» برای «والت دیزنی» و «خوک چاق» برای «لئون اسکلسینگر» کار می کرد. او کاریکاتورهایش را در دو نمایشگاه بین المللی کشیده است و نویسنده کتاب «من کی هستم؟» می باشد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • فاطمه آقایی
    • پاسخ به نظر

    این کتاب اصلا خوب نیست

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی