30بوک
کتاب کودک و نوجوان
کودک تا 6 سال
آموزشی
کفشدوزک آمادگی برای حل مساله

کفشدوزک آمادگی برای حل مساله (15)(5 تا 7 سال)

(0)
نشر:

480,000ریال

408,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
125

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کفشدوزک آمادگی برای حل مساله

انتشارات سلام منتشر کرد:
زنده بودن و زندگی کردن مستلزم برخورد مداوم با مسائل و مشکلات است. برای حل این مشکلات، فرد بایستی مجهز به مهارت های حل مسأله باشد. مهارت های حل مسأله مثل مهارت های دیگر در زندگی با آموزش و تمرین به دست می آید. افرادی که مهارت بالایی در حل مسأله داشته باشند، به راحتی با مشکلات مواجه شده و میزان استرس هم در زندگی آن ها کاهش می یابد. آموزش مهارت های حل مسأله از سنین کودکی باعث می شود که کودکان نسبت به توانمندی های خود امیدوار شده و از اعتماد به نفس بالاتری برخوردار گردند.
زمانی که کودک با موقعیتی روبرو شود که نتواند با استفاده از اطلاعات و مهارت هایی که در آن لحظه در اختیار دارد به آن موقعیت سریعاً پاسخ درست بدهد یا وقتی که هدفی دارد و هنوز راه رسیدن به آن را نیافته است، با یک مسأله روبرو است. با توجه به تعریف مسأله، می‌توان حل مسأله را به صورت تشخیص و کاربرد دانش و مهارت هایی که منجر به پاسخ درست یادگیرنده به موقعیت یا رسیدن او به هدف مورد نظرش تعریف کرد.
مسأله ها از لحاظ میزان دقیق بودن و سازمان یافته بودن با هم فرق دارند. از این نظر آن ها را به دسته ی مسائل کامل تعریف شده و ناقص تعریف شده تقسیم کرده اند. مسأله ی کامل تعریف شده یا خوب سازمان یافته مسأله ای است که در آن هدف به طور روشن بیان شده، اطلاعاتی که برای حل کردن مسأله لازم اند در دسترس قرار دارند، و تنها یک راه حل درست برای آن وجود دارد. مسأله ی ناقص تعریف شده یا بد سازمان یافته مسأله ای است که هدف آن کاملاً مشخص نشده است، اطلاعاتی که برای حل کردن مسأله لازم اند در دسترس قرار ندارند، و برای آن چند راه حل درست وجود دارد. مسایل این کتاب جزو مسائل کامل تعریف شده هستند و در جلد دوم حل مسأله به مسائل ناقص تعریف شده که دارای راه حل های متعدد هستند خواهیم پرداخت. برخی از فعالیت های کتاب ممکن است برای کودک شما مشکل باشد که با توجه به دامنه سنی متفاوت این امر طبیعی است. بنابراین الزامی در اجرا آن صورت نگیرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی