ترانه تنهایی

(0)
نویسنده:

1,200,000ریال

1,080,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
112

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ترانه تنهایی

انتشارات خزه منتشر کرد:
آیا عشق وجود واقعی دارد؟ می گویند بی عشق زندگی سرد و بی‌روح می شود، اما آیا می شود به انسان ها و روابطشان اعتماد کرد؟ واقعیت دارد که سرانجام روزی عشق شما را پیدا می کند و بی آنکه بدانید با همه ی غم ها و شادی هایش در وجودتان می نشیند؟ و آیا عشق درنهایت ارزش خطر کردن را دارد؟ اینها سؤالاتی است که سارا دسن در رمان «ترانه‌ی تنهایی» طرح می‌کند و با قصه‌پردازی جذاب و دلنشین خود به دنبال جوابشان می‌گردد.
درباره‌ی نویسنده: سارا دسن متولد سال 1970 و از پرطرفدار‌ترین نویسنده‌های نسل امروز امریکاست. کتاب‌های او در بیش از سی کشور منتشر شده و میلیون ها نسخه از آنها به فروش رفته است. جوایز و افتخارات متعددی هم نصیب این رمان‌ها شده، ازجمله جایزه‌ی مارگارت ای. ادواردز از انجمن کتابخانه‌ی امریکا. رمان «ترانه‌ی تنهایی» هم برنده‌ی کتاب سال پابلیشرز ویکلی بوده و نامزد نهایی چندین جایزه و جشنواره‌ی ادبی: کتاب لس آنجلس تایمز، کتاب کارولینای جنوبی، انجمن کتابخانه‌های میشیگان، جایزه خوانندگان دروازه میسوری و …
سارا دسن از دانشگاه کارولینای شمالی با بالاترین امتیاز در رشته‌ی نویسندگی خلاق فارغ‌التحصیل شده است و رمان‌هایش از جمله «ترانه‌ی تنهایی» را زبان کسانی دانسته‌اند که ناتوان از ابراز احساس و گفتن حقیقت‌اند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی