30بوک
کتاب کمک درسی
کمک درسی
والدین و معلمان
راهکارهای کاربردی رفع مشکلات املایی

راهکارهای کاربردی رفع مشکلات املایی

(0)
نویسنده:

1,200,000ریال

960,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
156

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب راهکارهای کاربردی رفع مشکلات املایی

انتشارات دانش آفرین منتشر کرد:
املا بخشی از مهارت نوشتن است که دانش آموز برای کسب چنین مهارتی ضمن آموزش باید مراحلی را نیز طی کند تا بتواند املای کلمه ای را بنویسد. پیچیدگی فرآیند املا سبب شده تا عده ای از کودکان از املا نویسی باز بمانند و نتوانند کلمات را به طور صحیح بنویسند.
احساس ضعف و ناتوانی در کسب این مهارت باعث تضعیف اعتماد به نفس کودک شده و همین امر او را از درس املا دل زده می کند. شناخت ضعف های املایی کودکان و تلاش برای رفع آن ها می تواند اعتماد به نفس از دست رفته ی کودک را به وی بازگرداند و او را در املا نویسی به مهارت برساند.
از این رو سعی شده است مشکلات املایی کودکان در دوره ی ابتدایی، همگام و هماهنگ با نشانه های فارسی مورد بررسی قرار گیرد و با زبانی ساده و روان بیان شود تا تأثیر عملی و کاربردی در تقویت املا داشته باشد.
در ادامه یادآوری این نکته ضروری است که مشکلات مطرح شده در بخش های بینایی و شنوایی به معنای ضعف در دیدن و شنیدن نیست بلکه منظور ناتوانی در درک و تشخیص مطالبی است که کودک از طریق بینایی و شنوایی دریافت می کند و نکته ی دیگر آن که برای برطرف کردن مشکلات املایی بهتر آن است که با توجه به تقسیم بندی های انجام شده در این کتاب ابتدا نوع مشکل مشخص شود و سپس راهکارها و تمرین های متناسب با آن مورد استفاده قرار گیرد.
امید است با بهره گیری از راهکارهای آموزشی و نمونه تمرین ها عزیزان بتوانند گامی مؤثر در جهت آموزش و تقویت درس املا بردارند و یاریگر کودکان این مرز و بوم باشند.
نویسنده
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی