لحظه ای و سخنی

(0)

850,000ریال

765,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
102

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب لحظه ای و سخنی

انتشارات همشهری منتشر کرد:
«مردی است که همه از او رنجیده اند و همه دوستش دارند.»
پیرمرد یک قرن را پشت سر گذاشت؛ دو سه سالی هم بیشتر. شاید از خصوصیات عمر درازش این بود که از جنبه های مختلف و خصوصی زندگی آدم هایی بی شمار آگاه شد و این آگاهی ها را گاه با ستایش و تمجید و گاه با گلایه هایی زیرکانه با دیگران در میان گذاشت. به همین سیاق از حوادث و رویدادهای سیاسی و اجتماعی مردم و یا جنبش ها و حرکت های گونه گون و به هر تقدیر آنچه بر آن مردم گذشته است سخن گفت اما از خلال این سخنان است که می شود بخشی از تاریخ سرزمین مان را به روایت کسی بازشناسیم که ،هر چند دور دستی بر روند آنها داشته است.
لحظه ای و سخنی؛ دیدار با سید محمد علی جمالزاده وداعی با داستان نویس کهنسال و محترم و دانای ایران زمین است مردی که با قصه ها و پژوهش ها و فعالیت هایش در غربت، خدمات ارزشمند فراوانی به ایران و فرهنگ آن کرد.
هر چه جمالزاده ،گفته به اعتبار مرجع کلام معتبر است ممکن است سهو و نسیان بر آن پرده افکنده کهولت آن را سست کرده باشد، اما به هر حال یادگاری از جمالزاده است و او به اجماع ادیبان و اهل فرهنگ در سرزمین ما پدر قصه نویسی جدید و از برجسته ترین نویسندگان و پژوهشگران در تاریخ ادبیات و تحقیق کشور ماست.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی