ملکوت و شکوه

(0)

2,800,000ریال

2,520,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
521

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ملکوت و شکوه

انتشارات نیماژ منتشر کرد:
درباره‌ی ملکوت و شکوه:
در کتاب ملکوت و شکوه، جورجو آگامبن تلاش می‌کند تا با جست‌و‌جو در متون یونانی، کتاب مقدس، متن‌های پولس و گنوسیان، رساله‌های خشک قرون وسطایی متالهان مسیحی و آبای کلیسا و متن‌های مولفان مدرن، به این پرسش‌ها پاسخ دهد. کتاب همچنین فرصتی در اختیار مولف قرار می‌دهد تا خط‌سیر ویژه‌ای را که او در مجموعه‌ی هوموساکر دنبال می‌کند، پی‌گیرد و برخی مفاهیم و اصطلاحات ابداعی خاص خود از جمله شکل زندگی، حیات مسیحایی و ناکارایی(تعلیق عمل) را با تفصیل بیشتری تشریح کند.
یادداشت مترجم:
این کتاب ابتدا در سال 2007 به زبان ایتالیایی منتشر شد. در آن زمان به‌دلیل عدم‌تکمیل کلیه‌ی مجلدات این پژوهش، عنوان اثر چنان‌که در ترجمه‌ی فارسی هم دیده می‌شود، به‌عنوان مجلد دوم، بخش دوم، نام‌گذاری شده بود، اما در مجموعه‌ی آثار منتسب به آن که دانشگاه استنفورد در سال 2017 زیرنظر آگامبن به‌صورت یکجا و با عنوان منتخب آثار هومو ساکر، منتشر کرد، کتاب ملکوت و شکوه در ردیف هومو ساکر، بخش چهارم، قرار گرفته است.
برشی از کتاب:
نیابتی بودن مستلزم هستی شناسی- یا به بیان بهتر، جایگزینی هستی‌شناسی کلاسیک با پارادایم«اقتصادی»- است که در آن هیچ وجهی از هستی‌ در جایگاه آرخه (اصل و بنیان)قرارندارد، حال‌آنکه آنچه بدیع و اصیل است، همان رابطه‌ی تثلیث است که به‌موجب آن هر سیمایی به نیابت از دیگری عمل می‌کند. رمزوراز هستی و معبود با رمزوراز« اقتصادی» آن انطباق دارد. هیچ جوهر و اساسی از قدرت وجود ندارد بلکه تنها یک «اقتصاد» و یک «حکومت» وجود دارد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی