پایان ضیافت

(0)

1,490,000ریال

1,341,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
475

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پایان ضیافت

انتشارات نیماژ منتشر کرد:
رمان پایان" "ضیافت" اثری پرکشش و تحسین شده از نویسنده ی شهیر ،ژاپنی یوکیو میشیما است؛ داستانی به ظاهر عاشقانه و پر از شور و احساسات فردی و در باطن پر از عصیان و طغیان نسبت به عرف و سنتهای اشتباه و ناکار آمد میشیما با همان سرکشی و هشیاری اجتماعی که در باقی آثارش نیز دارد و با نگاهی پیشرو و همدلانه به ،زنانگی قهرمان کتاب خود یعنی کازو را زنی موفق و پرشور ترسیم کرده که باید بین عشق و زناشویی و تعهداتی که جامعه از او انتظار دارد و اهداف شخصی و آنچه خودش از خودش می خواهد دست به انتخاب بزند جالب اینکه قهرمانان او در این رمان نه جوانانی در ابتدای مسیر ،زندگی بلکه میانسالانی با موقعیتهای بالای اجتماعی هستند که باید راهی برای بقا بیابند.
عقل سلیم در جامعهی سنتی و کهنه ای که کازو در آن بزرگ شده بود میگفت که جذابیتهای زنانه سلاح قدرتمندی است که میتواند بر پول و قدرت فائق بیاید؛ اما چنین باوری حالا به نظرش چیزی بیش از یک افسانه ی دور نمی رسید.
برآورد صریح کازو این بود زنانگی" در مقابل "پول". شکست خورده بود؛ درست برخلاف وقتی که زنی عاشق فقیرش را ترک میگفت تا با مردی پولدار اما فاقد عشق و احساس زندگی کند کازو نسبت به این قدرتی که چنین بیرحمانه ناکارآمدی ،احساسات ،منطق جذابیتهای زنانه و باقی چیزها را به رخش میکشید احساس خشم و نفرت میکرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی