مداخله خدایی

(0)

2,350,000ریال

1,762,500 ریال

دفعات مشاهده کتاب
201

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مداخله خدایی

انتشارات روز بهان منتشر کرد:

فردیناند فنون شیراخ، وکیل دادگستری و نویسنده ی ادبیات جنایی متولد سال 1964 در مونیخ است. او نویسندگی را از دهه ی چهارم زندگی اش آغاز کرد.آنچه سبک نوشتاری او را شاخص می کند.از یک سو موجزنویسی و از سوی دیگر، بررسی تخصصی پرونده های جنایی و جزایی در داستانهایش است.مجموعه داستان کوتاه او به نام جنایت در سال 2009 او را بر سر زبانها انداخت.او با ارائه دو کتاب دیگر به نامهای گناه در سال 2010 و مجازات در سال 2018 سه گانه ی خود را تکمیل کرد.
فنون شیراخ پس از پنج سال و در سال 2020، دومین نمایشنامه ی خود را با عنوان مداخله ی خدایی منتشر کرد. در این کتاب، زوایای یک تصمیم مبنی بر مرگ خودخواسته یک شهروند آلمانی بررسی می شود. او در این نمایشنامه ی نفسگیر به طراحی دادگاهی تخصصی در زمینه ی زندگی دراماتیک پیرمردی آرشیتکت دست زده که در آن علاوه بر مرور وضعیت فیزیولوؤیکی و اجتماعی شخصیت، به نقش کلیسا و ادیان مختلف در حوزه ی تصمیمات شخصی پرداخته است. از دیگر نوشته های او می توان به رمان پرونده ی کولینی و ترور اشاره کرد.
اسقف تیل: ما در یک جامعه، در خانواده ها، در حلقه ی دوستان و در یک کشور زندگی می کنیم و هر فردی در قبال جامعه ی خود سئول است.ما امروزه می دانیم که عمل خودکشی چه بار روانی سنگینی بر دیگران دارد؛از جمله فرزندان، نوه ها، دوستان و همکاران در محیط کار.بر اساس یک پروژه، ارتکاب به خودکشی دست کم بر شش نفر از اطرافیان تاثیر می گذارد. در مجموع سالانه شصت هزار نفر هستند که با تحمل این رنج باقی می مانند و یک سوم از این افراد با مراجعه به روانشناس، در جهت بهبودی خود قدم بر می دارند. مسئولیت اخلاقی با تبلیغ ایده های به ظاهر لیبرال کمی متفاوت است.


فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی