شیر سیاه (360 درجه)

(0)
نویسنده:

2,490,000ریال

2,241,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
49

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شیر سیاه

انتشارات 360 درجه منتشر کرد :
الیف شافاک» در استراسبورگ فرانسه از والدینی ترک و بریتانیایی به دنیا آمد و پس از جدایی والدین به همراه مادرش به ترکیه بازگشت او از دانشگاه فنی خاورمیانه در آنکارا لیسانس روابط بین الملل و فوق لیسانس مطالعات زنان و دکتری علوم سیاسی گرفت او در هنگام تحصیل در دوره فوق لیسانس اولین کتاب داستانش را در سال 1994 و در سال 1997 هم زمان دومش را منتشر کرد پس از اتمام دوره دکترا به استانبول آمد و آینههای شهر را نوشت شافاک در سالهای 2003 تا 2004 به درجه استادیاری در دانشگاه میشیگان و بعد در پخش مطالعات خاور نزدیک دانشگاه آریزوتا مشغول به کار شد و از 2005 تا 2009 نیز ستون نویس روزنامه زمان بود شافاک» در سال 1998 با رمان پنهان برنده جایزه «رومی» که به بهترین اثر ادبیات عرفاتی ترکیه تعلق میگیرد شد. او نشان شوالیه را که از مدالهای فرهنگی کشور فرانسه است دریافت کرده و بارها به فهرست نهایی جوایز جهانی از جمله جایزه ادبیات داستانی زنان اورنج» (بیلیز) جایزه مهم ایمیک دوبلین» ادبیات داستانی مستقل ،بریتانیا جایزه بین المللی روزنامه نگاری ..... راه پیدا کرده است.
چرا همیشه فکر می کردم که یک مادر به محض در آغوش کشیدن طفل تازه به دنیا آمدن اش به سمت شادی و شادمانی خیز بر می دارد؟ چرا هیچ کس نگفت که به هنگام خیز برداشتن و شادی و شادمانی ممکن است سرم به سقف بخورد و تا مدت ها گیج و منگ باشم؟ چرا هیچ کس نگفت که گذر از دالان بهشت به این راحتی ها نیست؟ چرا هیچ کس نگفت که برای مادر شدن باید پیله های سفت و سخت را پاره کرد و با دو بال فرشته سان پرواز کرد؟
چرا فکر می کردم که امروز می توانم طفلی دا به دنیا بیاورم و فردا هم چون گذشته به زندگیم ادامه دهم، بدون اینکه در افکار و رفتار و عقاید و باورها و روش زندگیم تغییری بدهم ...
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی