30بوک
کتاب عمومی
رسانه
صدا و سیما
فن برنامه سازی تلویزیونی

فن برنامه سازی تلویزیونی

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
17

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فن برنامه سازی تلویزیونی

انتشارات سروش منتشر کرد :
به گزارش روابط‌عمومی انتشارات سروش؛ کتاب «فن برنامه‌سازی تلویزیونی» برخلاف ذهنیت شایع، مثل فیلم‌سازی، یک کار خلاقه و هنری است اما ویژگی‌های هنری تلویزیون به واسطه کیفیت تصویر، نوع ارتباط با مخاطب، تولید انبوه برنامه‌ها و شرایط تماشای آن همواره از سوی دست‌اندرکاران حرفه‌ای صنعت تصویر نادیده گرفته شده است.



«فن برنامه‌سازی تلویزیونی» کتابی درسی است که مستقیماً برای آموزش فنون و شگردهای ساخت برنامه‌های تلویزیونی نوشته شده و کمتر جانب دیدگاه‌های تحلیلی و شخصی را می‌گیرد. جرالد میلرسون از جمله معدود افرادی است که باتوجه به سابقه طولانی در کار تهیه و ساخت برنامه‌های تلویزیونی به ضرورت نوشتن در این باب از تلویزیون به خوبی واقف است.



تولید و کارگردانی و ابزارها و وسایل برنامه‌سازی‌ای که در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته شامل تمام مراحل این کار است که دوربین تلویزیونی، دوربین خلاق، ترکیب‌بندی تصویر، تدوین، نور و نورپردازی، صحنه و صحنه‌پردازی، چهره‌آرایی، صدا، فیلم و فیلم‌برداری، نوار و ویدئو، گرافیک، دورنما، شیوه‌های تولید، سازماندهی تولید، خلاقیت در تولید، جلوه‌های بصری و مراحل تولید در خارج از استودیو از آن جمله‌اند.



متن فارسی موجود برداشتی آزاد از آخرین چاپ‌های متوالی این کتاب است که باتوجه به ضرورت‌ها و نیازهای کشور و تلویزیون ایران تنظیم و تعدیل شده است. به‌طوری که هم می‌تواند به دانشجوی این رشته اطلاعات کافی بدهد و هم ذهنیت جستجوگر علاقمندان این رشته را ارضا کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی