شامپانزه سوم

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
739

علاقه مندان به این کتاب
24

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شامپانزه سوم

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:

(شامپانزه ی سوم از آن دسته کتابهایی است که در یک برنامه ی درسی درست و حسابی،باید به عنوان متن درسی علوم گنجانده شود؛ هم جذاب است، هم فکرتان را درگیر می کند و هم به روز است. اگر معلمان و اساتیدتان چنین کتابهایی را پیشنهاد نمی کندد، خودتان همت کنید و بیابیدشان.)
گای گلکستون، نویسنده ی کتاب( مدرسه به چه دردی می خورد؟)
در مقطعی طی صد هزار سال گذشته، صفات و رفتارهایی در انسان ها ظاهر شد که آنان را از سایر جانوران تمایز بخشید. از ثمرات این اتفاق، که از آن به (جهش رو به جلوی بزرگ) تعبیر می شود، پیدایش زبان، هنر، دین، دوچرخه و فضا پیما بود، که عمر همگی شان یک لحظه در مقیاس تکاملی است. مخاطرات امروزمان اما از جنس دیگری است؛ چیزهایی همچون جنگ اتمی و تغیرات اقلیمی. گویی تمایلات فطری ما به خشونت و خود ویرانگری وضعیت را به نقطه ای بحرانی رسانده است. اما این صفات از کجا نشئت می گیرند؟ آیا آنها را باید جزئ لاینفک سرنوشت محتوم گونه مان دانست یا اینکه می توان به آینده ای بهتر امیدوار بود؟
جرد دایموند با تکیه بر واقعیاتی گیرا و قلم برانگیزاننده اش، خواننده را در معمای تکامل انسان غرق می کند و جوانان امروز را مخاطب قرار می دهد، جوانانی که وارث دنیایی خواهند بود که آینده ی آن در بهترین حالت، چیزی است نامعلوم. شامپانزه ی سوم برای شما و آینده ای است که دست اندر کار ساختن آئید.

فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی