ملکه های فیلسوف (مهراندیش)

(0)

1,700,000ریال

1,530,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
116

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ملکه های فیلسوف

انتشارات مهراندیش منتشر کرد:
ربکا پاکستون، دانشجوی دکترای فلسفه در دانشگاه آکسفورد است. تحقیقات او به ویژه به حقوق سیاسی پناهندگان و مهاجران می پردازد. ریكا کارشناسی فلسفه خود را از کالج کینگز لندن و کارشناسی ارشد خود را در رشته مطالعات پناهندگی و مهاجرت اجباری از دانشگاه آکسفورد گرفت.
لیزا وایتینگ، سیاست پژوه در زمینههای مربوط به اخلاق عملی است. او در حال حاضر برای مرکز اخلاق داده ها و نوآوری کار می کند و در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه بیرک یک لندن است.
زنان فیلسوف کجا هستند؟! پاسخ این سؤال همین جاست، در این کتاب، ملکه های فیلسوف کتابی است که به معرفی زندگی و نقش و آثار بیست تن از برجسته ترین زنان فیلسوف، از آغاز پیدایش فلسفه تا حال حاضر، می پردازد.
شما با دیوتیما آشنا خواهید شد. زنی که افلاطون- پدر فلسفه- به نقل از سقراط- نخستین فیلسوف شناخته شده در تاریخ- ادعا میکند که سقراط فلسفه عشق را از او آموخته، با بان ژاو، نخستین تاریخ نگار زن در تاریخ چین باستان آشنا خواهید شد؛ با آنجلا دیویس که یکی از شاخص ترین نمادهای جنبش سیاهان آمریکاست، در مورد عزیزه الحبری خواهید خواند که مسئله تلاقی قوانین اسلام و برابری جنسیتی را بررسی می کند و بسیاری چهره های دیگر.
هر کسی که از خود بپرسد پس زنان فیلسوف کجا هستند، یا کنجکاو باشد که درباره تاریخ اندیشه فلسفی زنان بداند، اکنون شانس این را دارد که کتاب ملکه های فیلسوف را در دست بگیرد و ضمن لذت بردن از داستان زندگی این زنان، جایگاه فلسفی زنان را نیز بازشناسد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی