فرکانس (قدرت ارتعاش شخصی)

(0)
نویسنده:

950,000ریال

855,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
149

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فرکانس

انتشارات آوید مند منتشر کرد:
دینامیک انرژی، تشدید شخصی و ابر حساسیت شتابانتان را بکاوید تا کشف کنید که اغلب چطور یک تغییر ساده فرکانس تمام کاری است که برای تغییر افسردگی به ،آرامش ترس به اشتیاق و وضعیت های دردسردار به نتایج جادویی لازم است.
چون علم برای مدتها به ما یاد داده است که به آنچه اتکا کنیم که میتوانیم ببینیم و لمس کنیم، اغلب ملاحظه نمیکنیم که روح ،افکار احساسات و بدن ما همگی از انرژی ساخته شده اند، ایـن کـه همه چیز ارتعاش میکند ضمن آن که از عصر تکنولوژی خارج میشویم و وارد عصر شهود می شویم به ابزارهایی نیاز داریم که بفهمیم به چه معناست که یک موجود ارتعاشی باشیم و چگونه فرکانس طبیعی بر بدن ما تأثیر می کند.
پنی پیرس در این کتاب به ما نشان میدهد چطور ارتعاش شخصی مان را حس کنیم و به دلخواه با انرژی کار کنیم تا زندگی مان را دگرگون کنیم به جای این که انرژیهای خارجی متضاد جهت تان را تعیین کنند میتوانید ذهنتان را آرام کنید و آگاه شوید که کیستید فرکانس طبیعی تان ـــــ و این که واقعاً میخواهید چه خلق کنید. با فهم کامل نقش انرژی میتوانید قدرت واقعی پشت قوانین جهان را به کار گیرید و از مزایای حیاتی که برایش ساخته شده اید بهره مند شوید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی