30بوک
کتاب کودک و نوجوان
کودک تا 6 سال
آموزشی
کفشدوزک بچه ها مواظب باشید

کفشدوزک بچه ها مواظب باشید(36)(3 تا 6 سال)

(0)
نشر:

320,000ریال

272,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
22

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کفشدوزک بچه ها مواظب باشید

انتشارات سلام منتشر کرد:
سالانه صدها هزار کودک بر اثر حوادث غیر عمد در سطح جهان، کشته، معلول و یا دچار صدمات جسمی مختلف می‌شوند که بسیاری از آسیب‌ها و حوادث قابل پیشگیری بوده و یا می‌توان آسیب‌های آن‌ها را کاهش داد. کودکان به خاطر محدودیت‌های جسمی، شناختی و احساسی خود به طور طبیعی بیشتر در معرض آسیب‌ها و حوادث هستند.
در مجموعه کتاب‌های کفشدوزک که برای کودکان 3 تا 6 سال طراحی گردیده به موضوعات مختلف آموزشی پرداخته شده است. یکی از موضوعات و مسائلی که در این سن پرداختن به آن خیلی ضروری است، شناسایی این مخاطرات در محیط زندگی و آشنایی با شیوه‌های خود مراقبتی است. این کتاب در پی آن است تا با زبانی ساده و در قالب روایت‌های داستان گونه، کودکان را با برخی از حوادث معمول که روزانه در محیط خانه اتفاق می‌افتند آشنا سازد؛ حوادثی مانند سقوط از بلندی، مسمومیت، غرق‌شدگی، بریدگی، آتش سوزی، حوادث ناشی از استفاده نادرست از ابزار و وسایل منزل و غیره.
ساختار کتاب این گونه است که در هر صفحه یک داستان تصویری در قالب دو تصویر آمده که در تصویر اول یک رفتار خطرناک و در تصویر دوم پیامد آن رفتار نشان داده شده است. در زیر تصویر اول یک یا دو جمله توصیفی آمده است که برای کودک خوانده می‌شود و در زیر تصویر دوم یک جمله ناتمام آمده است که کودک باید خود با تصویرخوانی پیامد رفتار خطرناک را بیان کند. بیان پیامدها توسط خود کودک به یادگیری بهتر و عمیق‌تر مفهوم کمک می‌کند. در پاورقی هر صفحه نیز توضیحاتی ساده در مورد آن رفتار و راه‌های پیشگیری از آن خطر، برای والدین یا مربیان آمده است که می‌تواند مفید باشد.
بدیهی است این آموزش‌ها باید به مسیری منتهی شوند تا کودکان مسئولیت حفاظت از خود در برابر بسیاری از این حوادث را خود بر عهده بگیرند. امید است والدین و مربیان با بهره گیری از نکات و محتوای آموزنده این مجموعه بستری مناسب را برای ایجاد محیطی امن برای کودکان فراهم آورند.



مجموعه کفشدوزک

با هدف آموزش و پرورش به صورت تخصصی برای کودکان سنین 3 تا 6 سال، آماده و تولید شده است.

این مجموعه 36 جلدی شامل، ⬅️عددها، مازها، گمشده ها، مخالف ها، شکل ها، واژگان پایه، احساسات، پرورش دقت، تصویرخوانی، تقویت تفکر، تقویت حافظه، آمادگی برای حل مساله، لذت رنگ آمیزی، شناخت رنگ ها، مفاهیم پیش نیاز ریاضیات، شناخت سایه ها، شباهت ها، تفاوت ها، مفاهیم فضایی، گوش کن فکر کن و بگو➡️ که به صورت مجزا تالیف گردیده است.

بی شک، شناخت کودک از اعداد 1 تا 10، به صورت مفهومی امری ضروری است تا پایه ورود به پیش دبستانی و سپس دبستان باشد.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی