آرچیبالد لاکس (1)(و پل بین دنیاها)

(0)
نویسنده:

1,470,000ریال

1,323,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
171

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آرچیبالد لاکس

انتشارات ویدا منتشر کرد:
ن‌سوی دنیای ما، دنیایی به نام مِرج وجود دارد. کلیدساز جوانی به نام آرچیبالد لاکس در آستانۀ جابجایی بین دنیاها و کاوش دنیایی جدید است. حین آشنایی با این سرزمین‌های شگفت‌انگیز باید با قاتلان خونسرد، رودخانه‌های خون، شغال‌های جهنمی و بیش از این‌ها مواجه شود…
دارن شان با نام اصلی دارن اشاگنسی، نویسندۀ ایرلندی زبردستی است که کمتر نوجوان کتابخوانی پیدا می‌شود که نام او را نشنیده باشد. او متولد 2 ژوئیۀ 1972 است. بعد از اتمام کالج به کار در شبکۀ تلویزیونی پرداخت و بعد تمرکز خود را به‌طور کامل روی نویسندگی گذاشت. دارن شان در چهارده سالگی ماشین تحریر خرید و شروع به نوشتن نمایشنامه‌های کمیک و فیلمنامه‌های کمیک کرد که البته آن‌ها را به‌پایان نرساند و هیچ‌وقت هم منتشر نکرد و به گفتۀ خودش در آینده هم آن‌ها را منتشر نخواهد کرد. وی اولین موفقیتش را در پانزده‌سالگی به دست آورد که موفق شد با داستان کمدی‌اش نایب قهرمان مسابقۀ فیلمنامه‌نویسی تلویزیونی شود. او بعد از اتمام دانشگاه دو سال در یک شبکۀ تلویزیونی کابلی کار کرد.

او با انتشار کتاب «سیرک عجایب» از مجموعه قصه‌های «سرزمین اشباح» در ژانویۀ سال 2000 بسیار مورد توجه قرار گرفت. این کتاب طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. این رمان تخیلی در دستۀ کتاب های کمی ترسناک است و دربارۀ نوجوانانی است که متوجه حضور سیرکی غیرقانونی در شهرشان می‌شوند. آن‌ها به رفتن به این سیرک علاقه‌مند می‌شوند که باعث پیش‌آمدن ماجراهای جذابی برای آن‌ها می‌شود.

مجموعۀ «زامبی»، مجموعه «آرچیبالد لاکس» و کتاب تک جلدی «بانوی سایه‌ها» از جمله آثار برجسته این نویسندۀ ماهر است. کتاب های دارن شان در 20 زبان و 28 کشور ترجمه شد و حدود 9 میلیون دلار فروش رفت. این نویسنده داستان های جذاب و پرکششی دارد که شما را میخکوب می کند.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی