طراحی پارچه

(0)
نویسنده:

2,920,000ریال

2,482,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
165

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب طراحی پارچه

انتشارات کارنامه کتاب منتشر کرد :
کتاب طراحی پارچه اولین کتاب جامع به زبان فارسی در زمینه ی آموزش این رشته است که همه ی انواع مختلف طراحی پارچه را از پایه تا سطوح پیشرفته آموزش می دهد .این کتاب می کوشد اصول و مبانی کار را گام به گام و همزمان با خلق اثر به مخاطب بیاموزاند، به طوری که در انتهای هر بخش هنر آموز به توانایی طراحی پارچه با موضوعات و کارکردهای متفاوت دست پیدا کند نویسنده در بخشی از کتاب شرح می دهد که چگونه میتوان در طراحی پارچه از نقوش مختلف مانند نقوش سفالینه های ایران باستان، آثار نقاشی مدرن طبیعت استوایی یا نقاشی های دوران قاجار الهام گرفت و پارچه هایی با جنس های متفاوت مانند ابریشم یا کتان را طراحی کرد در بخشی دیگر طراحی برای طیف وسیعی از پارچه ها با کاربردهای گوناگون مورد توجه قرار می گیرد .
پارچه هایی برای دکوراسیون داخلی مانند پرده و مبلمان، پارچه هایی برای لباسهای کنار دریا، کراوات دستمال سفره، کیف، کفش و. ....
طراحی پارچه کتابی است کاربردی برای استادان و دانشجویان این رشته چرا که به جنبه ی عملی آموزش ها که از تجربه ی چهار دهه آموزش طراحی پارچه توسط پری یوش گنجی در
دانشگاه های کشور حاصل شده بسیار اهمیت داده است. از همین رو کلیه ی آثاری که در کتاب استفاده شده اند، طرح هایی هستند که هنرجویان نویسنده در طول این سالها خلق کرده اند .
علاوه بر این ها زبان ساده ای که برای بیان مفاهیم و مبانی آن به کار گرفته شده، کتاب را برای همه علاقه مندان این رشته خواندنی و قابل استفاده ساخته است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی