حساس قوی جدید است

(0)

2,400,000ریال

2,160,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
32

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب حساس قوی جدید است

انتشارات ذهن زیبا منتشر کرد:
مورجانی به شما می آموزد که حساسیت خود را در آغوش بگیرید و به آن به عنوان یک قدرت نگاه کنید و به شما نشان میدهد که چگونه خود را قدرتمند کنید و رهبر زندگی خود شوید.
جک کانفیلد یکی از نویسندگان کتاب پرفروش سوپ جوجه برای سریال «روح»
نویسنده پرفروش نیویورک تایمز« کی زمردن کم شدم » با یک راهنمای الهام بخش برای افراد حساسی که به دنبال استفاده از هدایای شهود و همدلی خود در دنیای خشن امروز هستند باز می گردد.
آیا تا به حال به شما گفته شده که بیش از حد حساس یا بیش از حد احساساتی هستید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است پس مانند آنیتا مورجانی و بسیاری از افرادی که او همه روزه به آنها مشاوره میدهد شما فردی بسیار حساس هستید که افکار عواطف و انرژی دیگران را احساس و تجسم می کند همدلان نه تنها احساسات دیگران را حس کنند، بلکه آنها را جذب هم میکنند ـ اغلب منجر به اضافه بار حسی واعتماد به نفس پایین میشود. اما مورجانی استدلال میکند که میتوان این هجوم بار عاطفی را به ابزاری قدرتمند تبدیل کرد
در زمانی که حساسیت مهربانی و شفقت به شدت کم ارزش شده است، مورجانی به همدلان کمک میکند تا موانع را کنار بزنند .شناسایی کنند که چه چیزی آنها را منحصر به فرد میکند و قدرتهای واقعی خود را به عنوان رهبران ادعا کنند. کتاب مورجانی مملو از حکایات شخصی چشم گشا، بینش های دیگر همدلها، مراقبه ها و مانتراهای تایید کننده خود راهنمای تحول بخشی برای روح حساس است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی