رازهای زبان بدن

(0)
نویسنده:

1,000,000ریال

900,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
62

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب رازهای زبان بدن

انتشارات سنگ منتشر کرد:
«هارولد فاکس» نویسنده، سخنران و متخصص ذهن‌خوانی است. او بیست سال به عنوان افسر عملیاتی سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) فعالیت کرد و سپس تصمیم گرفت زندگی‌اش را وقف آموزش مردم کند. آموزه‌های او بیش از هر چیز، حاصل تجربیاتش در سیا است و به طور خلاصه تلاش می‌کند به مردم یاد دهد که چگونه از خودشان در برابر دستکاری ذهن و رفتارهای سمی دیگران دفاع کنند.
«رازهای زبان بدن» که به یکی از مهم‌ترین مسایل علم ارتباطات و به طور مشخص، ارتباط غیرکلامی می‌پردازد، ازجمله مهم‌ترین آثار «فاکس» است و در آن، ما در پنج فصل تقریباً همه‌ی آن‌چه را که لازم است در این باره بدانیم، می‌آموزیم: اشکال مختلف زبان بدن، نحوه‌ی فهم زبان بدن، انواع مختلف ژست‌های چهره و سایر اعضای بدن و معانی هر یک از این ژست‌ها و…
به طور خلاصه در این کتاب، همان طور که خود فاکس در مقدمه‌اش می‌گوید، با روش‌های تشخیص و شناسایی حالات، اعمال و شیوه‌هایی که افراد برای بیان احساسات خود به صورت کلامی و غیرکلامی به کار می‌گیرند، آشنا می‌شویم.
بریده‌ای از مقدمه‌ی کتاب:
پس از چندین دهه استفاده از زبان بدن برای شناسایی نیات واقعی افراد، تصمیم گرفتم دستاوردهایم را در این زمینه با شما به اشتراک بگذارم. زبان بدن گویاتر از هر واژه‌ای بیانگر احساسات شماست. چه در رابطه با افرادی که آن‌ها را دوست دارید و چه افرادی که از آن‌ها عصبانی هستید. حرکات بدن شما، باورها، احساسات و افکارتان را نشان می‌دهد. هم به صورت آگاهانه و هم به صورت ناخودآگاه، بدن شما به دیگران نشان می‌دهد که چه چیزی واقعاً درون شما در جریان است.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی