داستان چگونه کار می کند

(0)
نویسنده:

2,200,000ریال

1,980,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
80

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب داستان چگونه کار می کند

انتشارات اریش منتشر کرد:
محمود خوش چهره مترجم متولد ،۱۳۳۹ دارای دکترای ادبیات انگلیسی و مطالعات فرهنگی از دانشگاه مک مستر کاناداست. رساله دکترای وی بررسی شعر نیما یوشیج با استفاده از نظریه ساختار تألیفی میخائیل باختین بوده است.
از خوش چهره پیشتر کتابی مشترک با امیر گنجوی به نام «هفت» درجۀ :استقلال جریان های دگرگون کننده در سینمای و آمریکا به زبان انگلیسی توسط انتشارات H&M Media در لندن چاپ شده است.
(من در این کتاب خواهم کوشید که به پرسش های اساسی درباره هنر داستان پاسخ دهم آیا رئالیسم واقعیت است؟ ما چگونه یک استعاره موفق را تعریف می کنیم؟ یک شخصیت چیست؟ چه موقع ما استفاده درخشان از جزئیات در داستان را تشخیص می دهیم؟ زاویه دید چیست و چگونه کار می کند؟ همدلی تخیل آمیز چیست؟ و چرا داستان بر ما اثر می گذارد؟
اینها پرسش هایی دیرینه هستند و برخی از آنها به واسطه ٔ نقد آکادمیک و نظریه ادبی در نوشته های سال های اخیر احیا شده اند اما من مطمئن نیستم که نقد آکادمیک و نظریه ادبی پاسخ های چندان درخوری به آن ها داده باشند؛ بنابراین امیدوارم این کتاب بتواند پرسش های نظری را طرح کند، اما پاسخ های عملی به آنها بدهد؛ به عبارت دیگر پرسش های یک منتقد را طرح کند پاسخ های یک نویسنده را به آن ها بدهد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی