راهنمای سفر درونی

(0)
نویسنده:

2,290,000ریال

1,832,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
539

علاقه مندان به این کتاب
11

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب راهنمای سفر درونی

انتشارات میلکان منتشر کرد:
سفر ما به درون باتلاق آشفتگی هامان دعوتی است به بالندگی روح… تاروپود روح در قلمروی باتلاق و خون و شکست و ناامیدی تنیده می‌شود نابسامانی زندگی نابسامانی خودمان است… ما آشفتگی‌های بیشتری پیش رو خواهیم داشت؛ برخی از آنها آموزگاران بزرگ ما خواهند بود برخی باعث رشدمان خواهند شد و برخی دیگر با به بار آوردن شکستی تمام عیار ما را برای رویارویی با رازی بزرگ آماده خواهند کرد. اغلب معنایی عمیق از این لحظات حزن انگیز و تاریک بیرون می‌آید؛ آنها لحظات و معنای ما هستند و ما شایسته‌ی آنها خواهیم بود؛ زیرا برایشان بهای گزافی داده‌ایم. از متن کتاب -
چرا به این جهان قدم گذاشته‌اید؟ رسالت شما در این زندگی چیست؟
کتابی که در دست دارید در بردارنده گزیده‌هایی از نوشته‌های دکتر جیمز هالیس نویسنده و روان درمانگر یونگی است که ما را با تمامی آثار جیمز هالیس از کتاب گذرگاه میانی (۱۹۹۳) گرفته تا کتاب منشورها (۲۰۲۱) آشنا می‌کند. لوگان جونز گردآورنده‌ی این مجموعه این گزیده‌ها را در موضوعات مختلف از مفاهیم روان شناختی کارل گوستاو یونگ و کهن الگوها گرفته تا رابطه‌ی والدین و فرزندان، عقده‌ها و وظایف روزمره طبقه بندی کرده است آگاهی حاصل از خواندن مطالب هالیس خواننده را ترغیب می‌کند که راه مختص به خود را بیابد، همان کسی باشد که به آن فراخوانده شده خطر اعتماد کردن به روحش را بر خود هموار کند و سرانجام زندگی‌ای را از سر بگذراند که درخور موهبت‌های منحصر به فرد اوست.
به اختصار این کتاب بیشتر از این که راهنما باشد روشنگر است روشنگری که به نیمه‌ی تاریک وجودتان می‌تابد و به شما کمک می‌کند تا با ابهامات و تضادهای زندگی خود کنار بیایید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی