قهرمان

(0)

2,200,000ریال

1,980,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
143

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قهرمان

انتشارات چشمه منتشر کرد:
قهرمان اولین رمان منتشر شده و یکی از به یادماندنی ترین آثار برنارد مالا مود نویسنده ی بلند آوازه ی امریکایی است که در کنار نویسندگان نام آشنایی چون فیلیپ راث سال بلو و جوزف هلر از ستارگان درخشان آسمان ادبیات قرن بیستم بود.
ری هابز شخصیت اصلی قهرمان استعدادی اعجاب آور در بیسبال دارد و هیچ یک از هم دوره ای های او به گرد پایش هم نمی رسد اما اولین فرصت بزرگ هابز برای ماندگاری در تاریخ این ورزش با حادثه ای مصیبت بار از دست می رود رها شدن از تبعات این حادثه که زنی مرموز برایش رقم زده سال ها به طول می انجامد و بعد او می ماند و رقابت های بی امان جهان ورزش حرفه ای و تصمیم گیری درباره ی این که تا کجا حاضر است برای رسیدن به شهرت هزینه کند.
مالا مود که هشت زمان و چهار مجموعه داستان به یادگار گذاشته سراسر عمر کوشید تا تلاطمات و تقلاها و فتوحات مردم عادی هم عصرش را به کلمه در آورد، چون اعتقاد داشت ادبیات برای همه است و هر کس باید بتواند تصویر خود را در آینه اش ببیند. آلفرد کازین منتقد شناخته شده ی امریکایی درباره ی این رمان نوشت «مالا مود اثری آفریده که حالا وقتی جلو روی مان است حس می کنیم همه ی عمر در انتظار خواندنش بوده ایم.
بری لوینسون سال 1984 با اقتباس از قهرمان فیلمی ساخت به همین نام رابرت ردفورد بازیگر پرافتخار امریکایی در آن نقش ری هابز را ایفا کرد و گلن کلوس برای بازی در نقش معشوقه ی او نامزد جایزه ی اسکار شد.
از مجموعه ی جهان نو»
پدر ،حضانتی دیدیه ون کولارت
تعمیرکار برنارد مالا مود
عشق و اسلحه جنیفر کلمنت
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی