فریدا کالو (آخرین مصاحبه و دیگر گفت ‌و گوها)

(0)
نویسنده:

700,000ریال

630,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
40

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فریدا کالو

انتشاارات خزه منتشر کرد:
کتاب «فریدا کالو؛ آخرین مصاحبه و دیگر گفت وگوها هنرمندی قدر نادیده را برای مخاطب به تصویر می کشد که کمتر کسی در دوران زندگی ارزش کارهایش را می شناخت اما در عین حال زنی بود که می توانست تصویری دیگرگون و متفاوت از خود ارائه دهد.
این نقاش سرشناس مکزیکی در هفت مصاحبه ی کتاب خیلی کوتاه و گزیده حرف زده است. اما از خلال همین جملات و عبارات اندک می توان به روحیه و منش او پی برد و جنبه های دیگری از وجودش را به جز هنرمند بودن کشف کرد البته کالو در این مصاحبه ها همانگونه حرف زده که نقاشی می کشیده است صریح، صمیمی، صادقانه و موجز.
میراث فریدا كالو - حدود 50 سال پس از کشف او در دهه ی 1970 - همچنان در ذهن مردم رو به گسترش است مجموعه گفت و گوهایی که در این کتاب می خوانیم و مربوط به دوران نه چندان طولانی حرفه ای او در دنیای هنر است به ما اجازه می دهد تا نگاهی به زندگی و زمانه ی زنی بیندازیم که فراتر از همه ی هیاهوهاست و تصویری را ببینیم که کالو از خودش برای عموم مردم و جامعه ساخته است با خواندن این کتاب در می یابیم که چرا فریدا کالو امروز یک نماد است و چند دهه پس از مرگ او را یک فمینیست نابغه ای درک ناشده و یک قهرمان چپ می شناسند.
- سایت آمازون
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی