نیروی التیام بخش نوشتن

(0)

1,300,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
77

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نیروی التیام بخش نوشتن

انتشارات ارجمند منتشر کرد :
اگر در حال حاضر مشغول ساختن با حادثه دلخراش (ناگوار/ تلخ) یا واقعه دردناکی هستید، با باز کردن این کتاب قدم شجاعانه‌‏ای برداشتید. شاید دنبال روشی می‏‌گردید که با واقعه فوق کنار بیایید تا بتوانید زندگی عادی را از سر گیرید ... این واقعه ممکن است خیلی سال قبل اتفاق افتاده یا همین الآن در حال وقوع باشد. همچنین، ممکن است واقعه واحدی باشد یا مسأله مزمنِ درازمدتی. هرچه باشد، احتمالاً متوجه می‌شوید که درباره آن بی‏‌نهایت فکر می‏‌کنید، بیش از حد نگران‌اید، و حتا خیلی خوابش را می‌بینید. امیدواریم یکی از انواع نوشتنِ ابرازی، چنانکه در این کتاب شرح داده شدند، بتواند کمک کند تا بعضی از تعارضات، استرس‌ها، یا دردهایی را که احساس می‏‌کنید، پشت سر بگذارید.
- از پیش‏‏گفتار کتاب
دکتر جیمز پنه‌بیکر، بنیان‌گذار نوشتن ابرازی، متخصص سرشناسی در حوزه ارتباط بین نوشتن و سلامتیِ بیشتر است. او و دانشجویانش ارتباطات بین سوانحِ دلخراش، نوشتنِ ابرازی، استفاده از زبانِ عادی، و سلامت جسمی و روانی را بررسی می‌کنند.
دکتر جان اوانس متخصص بالینی در حوزه نوشتن و مدرسِ بهداشتِ تلفیقی‌ست. او با متخصصان و عامه مردم در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی، آموزش و پرورش، مددکاری اجتماعی، و مشاوره بهبود کیفیتِ زندگی کار می‏‌کند و به آنان می‏‌آموزاند که چه‏‌گونه از نوشتن در کارشان و برای مراقبت از خود استفاده کنند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی