گنجینه ی نارنیا (کیمیا)

(0)

2,100,000ریال

1,890,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
29

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب گنجینه ی نارنیا

انتشارات هرمس منتشر کرد :
نارنیا شامل دوره‌ی هفت جلدی ماجراهای نارنیا اثر سی. اس. لوئیس به همراه گنجینه‌ی نارنیا اثر برایان سیبلی و آلیسون سیج است. امید اقتداری و منوچهر کریم زاده این اثر ماندگار ادبیات کودک و نوجوان را ترجمه کرده‌اند. اولین کتاب ماجراهای نارنیا، شیر، کمد، جادوگر در 1950 به چاپ رسید و آخرین کتاب آن آخرین نبرد در 1956 منتشر شد. ماجراهای نارنیا شامل هفت کتاب مستقل است که خواننده می‌تواند هر یک از آن‌ها را جدا از شش کتاب دیگر و بدون در نظر گرفتن عناصر مشترک آن‌ها بخواند و از حوادث به‌هم‌تنیده و تخیل‌انگیز آن لذت ببرد.
گنجینه‌ی نارنیا :
«گنجینه‌ی نارنیا» سفری به جهان داستانی نارنیا و توضیحاتی درباره‌ی شخصیت‌ها، دوران‌ها، آداب و رسوم و تاریخ نارنیا است. در این کتاب از اتفاقات مهم تاریخ نارنیا تا دستور آ‌شپزی خوراک‌های نارنیایی گردآوری شده‌است. این کتاب مانند یک راهنما خواننده را به جهان نارنیا می‌برد و داستان‌های آن را روایت می‌کند. روزشماری از سال‌های نارنیایی و میلادی همراه گنجینه‌ی نارنیا ارائه شده است.
بخشی از متن:
ماجراهای نارنیا اثر استادانه‌ی قصه‌گویی است که تخیل و قدرت خلاقش در ما چنان باور نیرومندی به نارنیا ایجاد می‌کند که دلمان می‌خواهد به آنجا برویم. شاید برای دوست داشتن ماجراهای نارنیا به تعداد آدم‌هایی که آن‌ها را دوست دارند دلیل وجود داشته باشد، و این گنجینه فراهم آمده تا درباره‌ی مردی که آن‌ها را نوشته و درباره‌ی خود کتاب‌ها بیشتر به شما بگوید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی