کتاب راهنمای استراتژی

(0)

1,490,000ریال

1,341,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
12

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتاب راهنمای استراتژی

انتشارات پویش مدام منتشر کرد:
این کتاب در مورد استراتژی است، اما شما را نه به یک کارشناس استراتژی تبدیل می‌کند و نه به یک استاد فرهمند مدیریت استراتژیک؛ بلکه این کتاب، مبانی استراتژی را توضیح می‌دهد تا شما قادر به فهم اجزای اصلی یک استراتژی باشید، اینکه چگونه باید به سراغ آن‌ها بروید و استراتژی را تدوین کنید و از بعضی از ابزارهای استراتژی نیز استفاده کنید. این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا بفهمید متخصصان استراتژی ممکن است چه چیزهایی بگویند و همچنین به شما در به چالش کشیدن چیزهایی که دیگران می‌گویند، کمک می‌کند.

این کتاب باید توسط دست‌اندرکاران کسب‌وکارهایی مطالعه شود که نیاز به تدوین استراتژی رسمی‌تری نسبت به قبل دارند؛ همچنین کارکنانی که به صورت جزئی یا غیرمستقیم در تدوین استراتژی مشارکت دارند و البته دانشجویان و سایر افرادی که می‌خواهند یک دید کلی از چارچوب آن داشته باشند و بعداً از آن استفاده کنند. این کتاب برای ذینفعان سازمانی نیز مفید و سودمند خواهد بود.

مطالب بسیار زیادی در مورد استراتژی نوشته شده است که بعضی از این مطالب رمزآلود و مبهم و بعضی دیگر بسیار پیچیده هستند، اما این کتاب پیچیدگی‌ها و دشوار بودن مطالب قبلی را برطرف می‌کند. کتاب راهنمای پیش روی شما تعدادی از اصطلاحات اصلی استراتژیک را تعریف می‌کند، تفاوت بین استراتژی رقابتی و شرکتی را توضیح می‌دهد (علت اصلی سردرگمی، حتی در میان مدیران سطوح ارشد) و رویکردی آسان برای تدوین استراتژیک ارائه می‌کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی