کتاب راهنمای تصمیم گیری

(0)

1,490,000ریال

1,341,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
9

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتاب راهنمای تصمیم گیری

انتشارات پویش مدام منتشر کرد:
آیا ما همان تصمیماتمان نیستیم؟ آیا کیفیت زندگی و کارمان توسط تصمیمات مشخص نمی شود؟ آیا روزانه با صدها تصمیم روبرو نیستیم؟ این تصمیم ها از انتخاب لباس تا ورود به یک کسب و کار جدید را شامل می شوند. آیا نمی توان به جرأت گفت مدیریت همان تصمیم گیری است؟ و مدیران موفق همان تصمیم گیرندگان قوی هستند؟ همین ها را هم قبول کنید به این نتیجه می رسید بهبود دانش و مهارت تصمیم گیری برای تک تک ما چه در زندگی کاری و چه در محیط کار ضروری است.

این موضوع برای مدیران فقط ضروری نیست بلکه حیاتی است. دلایل مختلفی وجود دارد که چرا تصمیم گیری برای مدیران حیاتی است:

۱- دستیابی به اهداف: مدیران بر اساس مأموریت و چشم انداز سازمان تصمیم می گیرند. تصمیم گیری خوب برای دستیابی به آنها و تضمین موفقیت سازمان حیاتی است.

۲- تخصیص منابع: مدیران باید منابع را به طور موثر برای دستیابی به اهداف شرکت تخصیص دهند. تصمیم گیری به مدیران کمک می کند تا نحوه توزیع منابع و اطمینان از استفاده بهینه از آنها را تعیین کنند.

۳- شناسایی و حل مشکلات: مدیران اغلب با مشکلات پیچیده ای روبرو هستند که آنها را ملزم به ارزیابی گزینه های مختلف و انتخاب بهترین مسیر عمل می کند. تصمیم گیری موثر می تواند به شناسایی مشکلات و ارائه راه‌حل‌های قابل اجرا کمک کند.

۴- بهبود بهره‌وری: مدیران مسئول اطمینان از تکمیل کارآ و مؤثر کار هستند. تصمیم گیری خوب می تواند به افزایش بهره وری کمک کند و اطمینان حاصل کند که سازمان با حداکثر اثربخشی عمل می کند.

۵- تقویت همکاری: مدیران باید برای دستیابی به اهداف مشترک با دیگران همکاری کنند. تصمیم گیری خوب، همکاری، ارتباط و کار تیمی را بین کارکنان و ذینفعان تقویت می کند.

۶- مدیریت ریسک: تصمیم گیری به مدیران کمک می کند تا ریسک ها را شناسایی و ارزیابی کنند و بهترین راه را برای کاهش یا مدیریت آن ها تعیین کنند.

به طور کلی، تصمیم گیری مناسب برای مدیران در دستیابی به موفقیت سازمانی، بهبود بهره وری، افزایش همکاری و مدیریت ریسک ها حیاتی است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی