کتاب راهنمای تفکر

(0)

1,490,000ریال

1,341,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
8

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتاب راهنمای تفکر

انتشارات پویش مدام منتشر کرد:
چرا تفکر مهم است؟
افکار زیادی هر روز به سراغ ما می‌آیند. مسایل زیادی در سازمان یا خانواده به وجود می‌آید که باید برای حل کردن آنها فکر کنیم. افکار هم مایه حیات ما هستند و هم موجب توقف و سکون ما. اما ما در مورد تفکر که انسان را از سایر آفریدگان متمایز می‌سازد، چه می‌دانیم؟

به صورت رسمی و دانشگاهی، تقریباً درس یا آموزشی در مورد تفکر و فرآیند آن وجود ندارد. وقتی کار به سازمان و کسب و کار می‌رسد خلاء تفکر به شدت حاکم می‌شود. با انبوهی از محفوظات ذهنی حتی نمی‌شود یک مساله ساده را حل کرد! و وقتی مسایل ساده حل نشوند تبدیل به معضل می‌شوند و سرطان سازمانی تولید می‌کنند. این موضوع در سطوح خانواده و اجتماع هم وجود دارد و شاهد آن هستیم. این رخداد نتیجه خلاء تفکر است.

همین که برای حل مسایل به فکر کردن و اندیشیدن نیاز است و تفکر موجب چاره‌جویی می‌شود، شاید کافی باشد که مهارت تفکر را مهمترین مهارت فردی و سازمانی در نظر بگیریم.

به عنوان یک مدیر یا کارشناس با محیطی روبرو می‌شویم که با تغییرات شدیدی همراه است و مخاطبان منتظر راه حل و راه نجات هستند. اما آیا با خشک مغزی و ذهن بسته می‌توان راه‌حل پیدا کرد؟ یا تغییر به وجود آورد؟ آیا تنها نوشداروی مشکلات تفکر منطقی است؟ شهود و خلاقیت چه نقشی در خروج از بن‌بست‌های فکری دارند؟

مثبت‌اندیشی و منفی‌بافی و نشخوار فکری چه نقشی در روحیه، انگیزه و کارآمدی کارکنان دارد؟ دقت کنیم که اکثر تنش‌ها و افسردگی‌ها و ناتوانی‌ها ریشه در ذهن و تفکر دارند و اگر بتوان ذهن را پویا و سالم نگه‌داشت قطعاً بر روی بهره‌وری و اثربخشی کارکنان تأثیر شایانی دارد.

هدف این کتاب راهنما، باز کردن راه شما در مسیر تفکر به صورت تندآموز، کوتاه و گویاست. جهت‌گیری کتاب معرفی انواع تفکر و کاربردهای آنهاست. شاید کمتر کتابی به این وضوح و سادگی در مورد تفکر منتشر شده باشد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی