30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ازدواج و زناشویی
فلش کارت با موضوع روانشناسی رابطه

فلش کارت با موضوع روانشناسی رابطه (بازی برد برد زندگی)(جعبه دار)

(1)
نویسنده:

3,000,000ریال

2,700,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
454

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فلش کارت با موضوع روانشناسی رابطه

نشر مون منتشر کرد:
دکتر آفرین رجائی (دکترای خانواده‌درمانی پزشکی)، استاد دانشگاه بین‌المللی الاینت و زوج‌درمانگر در کالیفرنیاست. بخشی از کارهای تحقیقاتی دکتر رجائی در زمینه‌ی بررسی و بهبود روابط زوج‌ها است. او روان‌شناس ایرانی حوزۀ زوج‌درمانی و روابط کلامی-غیرکلامی است.
نویسنده/طراح بازی با روایت زندگی مشترک پویا و سارا، زوجی که چهار سال است ازدواج کرده‌اند، به مشکلات به‌ظاهر پیش‌پاافتادۀ زوج‌ها پرداخته و علاوه بر صحبت از تأثیر عمیق هریک، به اهمیت مطرح کردن و حرف زدن دربارۀ مشکلات تأکید می‌کند. در این بازی، دو دسته کارت با رنگ‌های متفاوت وجود دارد که روی یکی از رنگ‌ها سوالاتی مطرح شده و رنگ دیگر برای پاسخ‌گویی خالی است. طرفین به‌نوبت سوالات و جواب‌ها را با هم به اشتراک می‌گذارند و به این ترتیب به‌طور غیرمستقیم مشکلات و مسائل عاطفی‌شان را با هم مطرح می‌کنند.
در این بازی دونفره، شما می‌آموزید به شریک خود بهتر گوش بدهید. بدون قضاوت و با صبر بیشتر. بعد از انتخاب کارت‌های سؤالات و پاسخ به آن‌ها، نقش هریک از زوجین تغییر می‌کند و باید شینده‌های خود و پاسخ طرف مقابل را روی کارت‌های پاسخ بنویسند. گاهی برای دمی درنگ و شنیدن باید چاشنی لذت و هیجان را هم به آن اضافه کنیم. این بسته تمرینات سخت و آسان روان‌درمانی را با چاشنی سرگرمی اغشته است؛ محتوای این بازی اغلب در جلسات متعدد زوج‌درمانی تمرین می‌شود. این بسته برای زوج‌ها به‌طور ویژه مفید است؛ اما شما با خلاقیت خود در بستر اغلب روابط انسانی می‌توانید آن را تمرین کنید تا شنونده (و گویندهٔ) بهتری شوید.
به امید فراهم کردن بستری که رابطه‌های عمیق‌تر و صمیمی‌تر شکل بگیرند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی