30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
شنا
آب درمانی با رویکرد تمرینات پیلاتس در آب

آب درمانی با رویکرد تمرینات پیلاتس در آب

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
0

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آب درمانی با رویکرد تمرینات پیلاتس در آب

انتشارات حتمی منتشر کرد:
آب درمانی عبارت است از درمان برخی ضایعات فیزیکی با استفاده از خواص فیزیولوژیکی و فیزیکی آب، در شرایطی که بخشی از بدن یا کل بدن در آب غوطه‌ور شده باشد. در واقع هرگونه معالجه با آب را آب درمانی گویند اعم از نوشیدن آب، تماس با آب گرم، تماس با آب واجد املاح و مواد معدنی و تمرین در آب.
آب درمانی یکی از تکنیک‌های درمان‌های طبیعی است که، از ایام دور در کشورهای مختلفی چون چین، هند، مصر، یونان و ژاپن مرسوم بوده است. بقراط برای درمان بیماری ‫شنا در آب را توصیه کرده بود و از قرن 18 استفاده از آب در پزشکی رواج یافت و اصطلاح هیدروتراپی، متداول گشت و در سال 1924 این روش درمانی برای درمان فرانکلین روزولت رئیس جمهور آمریکا به کار رفت و از سال 1967 بیمه خدمات درمانی آمریکا، ورزش درمانی در آب را تحت پوشش قرار داد. این شیوه درمانی که امروزه آن را با عنوان هیدروتراپی می‌شناسند از جمله روش‌های درمانی است که به کارگیری آن تأثیرات مستقیمی بر حفظ سلامت و ایمنی اندام‌های مختلف بدن دارد و علاوه بر آنکه برای دفع تنش‫های روزانه و تسکین خستگی عضلانی پس از تمرینات و مسابقات ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد از سوی بسیاری از متخصصان برای درمان و بهبود سیستم عضلانی و استخوانی نیز توصیه و تجویز می‌شود.
آب به این جهت که می‌تواند جاذبه و خاصیت ربایش زمین را خنثی کند به بیمار کمک می‌کند تا او در حالت غوطه‌ور و با بار کاری کمتری هنگام حرکت مواجهه شود و دامنه وسیع‌تری برای تحرک عضو آسیب دیده خود داشته باشد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی