30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
مقدمه ای بر فیزیولوژی ورزشی مولکولی

مقدمه ای بر فیزیولوژی ورزشی مولکولی (فرهاد دریانوش)

(0)

3,990,000ریال

3,591,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مقدمه ای بر فیزیولوژی ورزشی مولکولی

انتشارات حتمی منتشر کرد:
کتاب مقدمه ای بر فیزیولوژی ورزشی مولکولی شامل دامنه گسترده‌ای از ویژگی‌های مفید مانند خلاصه، تعریف و شناخت اصطلاحات کلیدی، راهنمایی بیشتر جهت مطالعه کردن، سؤالات مروری، نظرات شخصی توسط پیشگامان مولکولی ورزشی (بوث، بوچارد) و پژوهش‌های پیشرو در میادین ورزشی و شرح روش‌های پژوهشی مختلف می‌باشد. وب سایت‌های داخل متن کتاب، منابع مختلفی را جهت دانلود برای دانشجویان و استادان ارائه کرده است.
این کتاب با توجه به ساختارهای پیرامونی در ارتباط با علوم ورزش و فعالیت ورزشی مانند تغذیه، تمرینات استقامتی، تمرینات مقاومتی، ورزش و بیماری‌های مزمن و پیری، دانش بنیادی مناسبی برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌باشد.
دکتر هنینگ واکریج استاد ارشد فیزیولوژی ورزشی مولکولی در دانشگاه آبردین، نویسنده این کتاب است. علاقه وی به طور کلی تحقیق در فیزیولوژی ورزشی مولکولی و به طور خاص عملکرد مسیر‌های هیپوتالاموسی در عضله اسکلتی می‌باشد.
کتابی که پیش روی خوانندگان عزیز می‏باشد با عنوان اصلی لاتین”MOLECULAR EXERCISE PHYSIOLOGY An introduction” است و مشتمل بر 12 فصل می‏باشد. بخش قابل‌توجهی از آن بر پایه ژنتیک و سازگاری ورزشی در تمرینات استقامتی و مقاومتی نگاشته شده است و مباحث مولکولی در زمینه تغذیه ورزشی، فرآیند پیری، دیابت، سیستم عصبی و سیستم ایمنی نیز از مطالب دیگر این کتاب می‌باشد.
در این کتاب، مباحث بسیار جدید و به روز در فیزیولوژی مولکولی ورزشی گنجانده شده است و با اطمینان می‏توان گفت مطالعه آن برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و علاقه‏ مندان بسیار سودمند خواهد بود
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی