30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
داروها و مواد تقویت کننده عملکرد جسمی و ذهنی با رویکرد اثرها و پیامدها

داروها و مواد تقویت کننده عملکرد جسمی و ذهنی با رویکرد اثرها و پیامدها

(0)

1,790,000ریال

1,611,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
0

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب داروها و مواد تقویت کننده عملکرد جسمی و ذهنی با رویکرد اثرها و پیامدها

انتشارات حتمی منتشر کرد:
امروزه با پیشرفت ورزش و بهبود رکوردهای ورزشی در رشته های گوناگون شاهد سوءاستفاده‌ی سودجویان با عنوان معرفی داروهای و مکمل‌هایی برای بهبود عملکرد ورزشکاران هستیم. با توجه به این شرایط تصمیم گرفتیم کتاب داروهای افزایش دهنده‌ی عملکرد ذهنی و جسمی را ترجمه کنیم تا ورزشکاران رشته‌های گوناگون با بهره‌گیری از مطالب آن عملکرد خود را بهبود بخشند. عنوان اصلی کتاب performance and image enhancing drugs and substances است که برای آن معادل فارسی داروهای افزایش دهنده‌ی عملکرد ذهنی و جسمی انتخاب شد. نویسندگان این کتاب آرون اسمیت، باب استوارت و کیت ویتسبرگ هستند.

روزانه بیش از یک میلیارد نفر از دارو و مواد تقویت کننده عملکرد جسمی و ذهنی (PIEDS) به منظور افزایش توده عضلانی، کاهش چربی (چربی سوزی)، تقویت استقامت عضلانی، مقاومت در برابر خستگی، افزایش انرژی، بهبود شرایط روانی، تحمل درد، جلوگیری از التهاب، افزایش ریلکسیشن، بهبود انقباض، افزایش سرعت عکس العمل، حفظ هوشیاری، کاهش مایعات، استحکام بیشتر، حفظ خرسندی و رضایت و تقویت اعتماد به نفس به صورت خوراکی یا تزریق استعمال می ‏کنند.
PIEDS به منظور بهتر به نظر آمدن و احساس بهتر استفاده می شود. با این حال اگرچه موجب می شود که فرد بدن و احساس بهتری داشته باشد، اما از طرفی مصرف این مواد بعداً می تواند افراد را با پشیمانی مواجه کنند. هدف ما از انتشار این کتاب، خلاصه و مروری آسان در ارتباط با درک مفاهیم مرتبط با PIEDS می باشد. بنابراین ما این کتاب را به عنوان راهنمای اولیه به منظور شناخت PIEDS می شناسیم، اما باید توجه داشته باشید این کتاب، راهنمای مصرف مواد نمی باشد، بلکه شما را با حقایق این مواد آشنا خواهد کرد. از طرفی این کتاب می تواند دانش و اطلاعات اولیه برای هر شخصی باشد که به PIEDS علاقه دارد.و با توجه به تحقیقات علمی انجام شده، افراد را با خطرات مرتبط با مصرف PIEDS، هزینه های غیرمؤثر برای مکمل‏‏ ها ‏‏‏‏‏و آسیب های جدی این مواد آگاه می کند. با توجه به مسائل ذکر شده، نظرات افراد متفرقه نباید به عنوان یک نسخه ی پزشکی موجود یا یک ارزیابی از آثار هر نوع PIEDS مورد توجه قرار گیرد. بسیاری از PIEDS که تحت بررسی محققان مورد بررسی قرار گرفتند، هنوز تأثیرات بلندمدت آن‏‏ها ‏‏‏‏‏ناشناخته است. به عنوان یک نتیجه نمی توان ارزیابی جامعی از تمامی مواد ارائه داد، بنابراین در ابتدا خوانندگان این کتاب باید به بسیاری از مواردی که یک اطلاعات مقدماتی برایشان ایجاد می کند، توجه کنند.

ما به هر کسی که کتاب داروها و مواد تقویت کننده عملکرد جسمی و ذهنی را در دست دارد، ابتدا مشورت با پزشک متخصص را توصیه می کنیم. اگرچه در حال حاضر ورزشکاران نخبه و حرفه ای به شدت با داروهای افزایشدهنده عملکرد در ارتباط هستند، اما میزان استفاده از این مواد در میان جوامع ورزشی و عمومی هنوز ناشناخته است. با این حال در این کتاب یادآوری می شود که استفاده از دارو‏‏ها ‏‏‏‏‏و مواد به منظور تقویت عملکرد جسمی و ذهنی در میان حجم گسترده ای از ورزشکاران نخبه، در رده های مختلف گسترش پیدا کرده است. استفاده بی قاعده از PIEDS در حال حاضر یکی از نگرانیهای جدی سلامتی و اجتماعی به حساب می آید. این کتاب تصویری از افزایش PIEDS در کنار دسترسی آسان آن‏‏ها ‏‏‏‏‏ارائه می دهد؛ ترکیبی که هر شخصی با هدف افزایش عملکرد را با مصرف یک یا چند نوع از PIEDS فریب می دهد. مکمل های سالم قانونی یا قاچاق و داروهای خطرناک برای سلامتی، امکان استفاده توسط هر شخصی را دارند. PIEDS فقط به ورزشکاران نخبه محدود نمی شود.

کتاب داروها و مواد تقویت کننده عملکرد جسمی و ذهنی از هفت فصل تشکیل شده است که به زبانی ساده و قابل فهم مکمل‌ها، داروها و روش های سالم و با کمترین عوارض را به منظور رسیدن به عملکرد مطلوب ورزشی معرفی می کند. جامع بودن کتاب در معرفی مواد مختلف آن را به منبع مناسبی برای تمامی ورزشکاران در رشته‌های گوناگون ورزشی تبدیل کرده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی